یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

كنفرانس مخاطرات محيط زيست در خرم‌آباد لرستان - يافته

کنفرانس ملی مخاطرات محیط زیست زاگرس با حضور "محمد‌تقی فرور" عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس و جمعی از مسوولان، اساتید و دوست‌داران محیط زیست لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

دبیر اجرایی همایش با اشاره به این که کار اصلی همایش از شهریور‌ماه امسال شروع شده است، اظهار کرد: همایش ملی مخاطرات محیط زیست زاگرس دنباله همایش حقوق محیط زیست است که سال گذشته برگزار شد.

"مجید دریکوند" بیان کرد: از شهریورماه امسال 26 هزار بازدید از سایت همایش صورت گرفته است و بیش از 315 مقاله علمی در 2 بخش علمی و منطقه ای زاگرس به دبیرخانه همایش رسیده که از این مجموع 157 مقاله پذیرش شده است.

وی افزود: لرستان برای نخستین بار هم‌زمان یک همایش با کنفرانس برگزار می‌کند که  راهبردهای مدیریتی محیط طبیعی با توجه به وقوع پدیده زوال بلوط و سلامت انسان‌ها و پدیده ریزگردها موضوعات اصلی این همایش را تشکیل داده بودند.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی مخاطرات محیط زیست زاگرس گفت: همکاری بیش‌تر مسوولان و دستگاه‌های مختلف در زمینه فرهنگ‌سازی و حفاظت از منابع طبیعی لازم و وظیفه همه است.

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری محیط زیست مسأله درجه دو و تجملاتی نیست و اگر همگان به فرمایشات مقام معظم رهبری و اصل 50 قانون اساسی توجه کنند مشکلات ما در زمینه محیط زیست حل می‌شود.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا