یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی، تهدید علیه بهداشت عمومی و جرم تلقی می‌شود و نیروی انتظامی می‌بایست با مرتکبین، برخورد قاطع قانونی و قضایی به عمل آورد.
به گزارش یافته؛، داریوش شاهون وند اظهار داشت: نظر به مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و در جهت رعایت نظارت بر حقوق شهروندان و حفظ بهداشت و سلامت عمومی، برگزاری هرگونه جشن و مراسم عروسی و شادی مطلقاً ممنوع و ضمناً هرگونه مراسم ترحیم، تدفین، عزا و فاتحه‌خوانی خاصه با تجمع بیش از ۱۵ نفر در غسالخانه و در محل و اماکن تشییع و تدفین اجساد بیش از ۵۰ نفر در هر حالتی تا اطلاع ثانی ممنوع است.
وی بیان کرد: این اقدام تهدید علیه بهداشت عمومی و به‌عنوان جرم تلقی می‌شود و نیروی انتظامی می‌بایست با مرتکبین، برخورد قاطع قانونی و قضایی به عمل آورد.
دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد تأکید کرد: در این راستا مقرر است نیروی انتظامی کلیه اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از تحقق بزه مذکور را معمول داشته و در جهت کنترل اوضاع به استقرار گشت‌های پلیس راهور در ورودی و خروجی‌های غسالخانه‌ها و اماکن تشییع و تدفین در سطح استان در تمامی ساعات شبانه‌روزی اقدام نماید.
وی افزود: در همین خصوص لازم است از تجمع خودرو در اماکن یادشده جلوگیری و نسبت به توقف وسایل نقلیه اقدام  شود، همچنین در صورت استنکاف مالک خودرو، ضمن توقیف و انتقال به پارکینگ، در جهت صدور قبوض جریمه قانونی حداکثری اقدام و کلیه مرتکبین بزه مذکور و همراهان و حاملان اجساد و مداحان به مراجع قضایی معرفی گردند.
شاهون وند گفت: در خصوص مراسمات  عروسی، لازم است  با داماد و عروس، همراهان و ارکسترها با توجه به وقوع جرائم مشهود، برخورد قانونی و قضایی لازم صورت پذیرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا