یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار کرونا در کشور را اعلام کرد.
به گزارش وبدا، دکتر سیما سادات لاری در تشریح آخرین آمار کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۲۵ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۵۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۴۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.
وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۶۲ هزار و ۶۸ نفر رسیده است، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۴۱ هزار و ۴۹۳ نفر رسید.
  دکتر لاری با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون ۵۵۸ هزار و ۸۱۸ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، اعلام کرد: ۵۶۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تاکنون پنج میلیون و ۵۰۵ هزار و ۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 دکتر لاری با بیان اینکه استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا