یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خرید و فروش واحدهای مسکونی مسکن مهر در لرستان آزاد شد- یافته

استاندار لرستان گفت: خرید و فروش واحدهای مسکن مهر در این استان آزاد بوده و صاحبان این واحدها می‎توانند بدون نیاز به هرگونه فرم «ج» آزادانه نسبت به فروش واحد خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" در جلسه شورای مسکن استان افزود: این عمل یک اقدام مثبت به شمار می‎رود که موجب رونق در فضای مسکن استان خواهد شد.

وي اظهار داشت: مسایل و مشکلات سایت 15 هکتاری 860 واحدی خرم‌آباد بررسی و این واحدها تعیین تکلیف شده‎است.

بازوند بيان نمود: در این راستا، مقرر شد انشعابات آب، گاز و برق این واحدها، آماده‌سازی و آسفالت تا پایان تیرماه انجام شود و در نهایت واگذاری این واحدها با مردم تا شهریور‌ماه سال آینده انجام شود.

استاندار تصریح کرد: همچنین معافیت مددجویان دستگاه‎های کمیته امداد و بهزیستی لرستان در خصوص حق انشعاب واحدهای مسکن مهر تصویب و مقرر شد واحدهای تجاری و مسکونی با همکاری بخش خصوصی و اداره کل راه و شهرسازی در این سایت ایجاد شود.

بازوند تصریح کرد: با توجه به مسوولیت نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران، 700 واحد مسکونی این اقشار نیز تعیین تکلیف و مشکلات آنان نیز برطرف شده‎ است.

وی همچنین از جزیره‎ای فکر کردن برخی مدیران انتقاد کرد و گفت: این نوع نگرش موجب هدر‌رفت انرژِی در سطح کلان شده و کار کردن با این مدیران سختی‎هایی دارد که نتیجه آن عدم ارایه خدمات درست به مردم است.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا