یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرودگاه خرم آباد - یافته

استاندار لرستان از افزایش تعداد پروازهای فرودگاه خرم‌آباد با هدف تامین و توسعه زیرساخت‎ها در مسیر عمران و آبادانی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ باز‌وند" گفت: با پی‌گیری‎های مستمر و هدفمند انجام شده و توافقات حاصله با شرکت‎های هواپیمایی، زمینه افزایش 2 پرواز هفتگی در مسیر تهران‌- خرم‌آباد و بالعکس، در فرودگاه خرم‌آباد فراهم شده‎ است.

وی با اشاره به این که انجام این 2 پرواز از روز سه‎شنبه هفته جاری برقرار خواهد شد، فرودگاه را یکی از زیرساخت‌های مهم برای توسعه و زمینه ساز جذب سرمایه‎گذار بخش خصوصی برای مشارکت در روند عمران و آبادانی استان دانست.

بازوند اضافه کرد: با برقراری این 2 پرواز، تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه خرم‌آباد در مسیر تهران‌- خرم‌آباد و بالعکس به 16 پرواز (رفت و برگشت) افزایش خواهد یافت.

استاندار لرستان گفت: در همین ارتباط طرح توسعه‎ی فرودگاه خرم آباد نیز با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم و با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در حال اجراست.

وای اظهار داشت: طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد با هدف پذیرش هواپیمایی پهن‌پیکر و برقراری پروازهای خارجی به ویژه در مسیر عتبات عالیات و پرواز حجاج در استان انجام می‎شود.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا