یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از کشف مقادیر زیادی بذر و سموم دفع آفات کشاورزی احتکار شده به ارزش 10 میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در خرم‌آباد خبر داد .
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب"، در جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی بذر و سموم دفع آفات کشاورزی داخل یک انباری در شهرستان خرم‌آباد بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از انبار مذکور 14 تن و 250 کیلو انواع بذر محصولات کشاورزي، 15 هزار و 328 عدد انواع سموم دفع آفات کشاورزي، 9 تن و 320 کيلو انواع سم کیسه‌ای، 442 ليتر سم مايع و 14 هزار و 800 عدد انواع حشره‌کش احتکار شده را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی یک متهم در این رابطه بیان داشت: ارزش اقلام احتکار کشف‌شده توسط کارشناسان 10 میلیارد ریال اعلام شده است.
وی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور ضربه می‌زند به شدت برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست در صورت اطلاع از این گونه اخبار موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
محموله پارچه قاچاق در لرستان
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 47 طاقه انواع پارچه قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در محور "خرم‌آباد -بروجرد" خبر داد.
 سردار"حاجی محمد مهدیان نسب ، اظهار داشت : در راستاي مبارزه با پديده شوم قاچاق، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پليس امنيت اقتصادي استان در محور "خرم‌آباد -بروجرد" یک دستگاه کامیون را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودرو  مذکور47 طاقه  انواع پارچه قاچاق فاقد مجوز که از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف‌شده را 8 میلیارد ریال برآورد کردند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا