یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

علي محمدخاني معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد - يافتهمعاونت خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد گفت‌: عملکرد شهرداری در تزئینات و فضاسازی ایام‌الله دهه مبارک فجر قابل قبول بود و مورد توجه همگان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد، "علی محمدخانی" اظهار داشت: با توجه به این که شهرداری خرم‌آباد به عنوان مسوول کمیته فضاسازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر استان لرستان انتخاب شده بود‌، تصمیم گرفتیم که تزئینات سال جاری بسیار باشکوه‌تر انجام شود که خوشبختانه با همت کارکنان خدوم شهرداری این مهم تحقق یافت.

وی افزود: امسال با تقسیم کار بین مناطق سه‌گانه و استفاده از توان سازمان‌های 12 گانه شهرداری تمامی خیابان‌ها و معابر اصلی شهر به صورت بسیار چشم‌گیری آذین‌بندی شد.

محمدخانی با اشاره به حجم عملیات انجام شده، تصریح کرد: استفاده از بنرهایی متحدالشکل مزین به تصویر حضرت امام‌(ره) و مقام معظم رهبری، استفاده از ریسه‌های رنگی پارچه‌ای‌، نوارهای تزئینی با طرح پرچم جمهوری اسلامی ایران‌، نصب طاق نصرت و چراغانی باشکوه از جمله مواردی بود که برای تزئین و فضاسازی شهر در این ایام به کار برده شد.

وی افزود: خدا را شاکریم که توفیق یافتیم تا در این ایام با همدلی و همکاری شبانه‌روزی همه کارکنان شهرداری این وظیفه خطیر را به نحو مطلوب به نتیجه برسانیم که البته این موضوع مورد تحسین مردم بزرگوار و مسوولان استانی قرار گرفت.

تزئين خرم‌آباد توسط شهرداري در دهه فجر - يافته

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا