فرمانده انتظامی خرم‌آباد از اجرای مستمر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد.
سرهنگ " عباس دولتشاهی" اظهار داشت: به‌منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، با برنامه‌ریزی‌های مستمر و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی در تیرماه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 14 مرحله به مرحله اجراء درآمده است.
وی بیان داشت: پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و رصدهای صورت گرفته و استفاده از ابزار فنی چندین باند سرقت و به تعداد 151 نفر سارق شناسایی که با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر. پس از انجام بازجویی‌های فنی به 319 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد بیان داشت: در بحث مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ 4 نفر که در سطح شهرستان اقدام به خرده‌فروشی و توزیع مواد مخدر کردند شناسایی و طی عملیات متعدد دستگیر و مقدار قابل‌توجهی انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف و همچنین 155 نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های مجاز به‌منظور ترک اعتیاد و بازپروری شدند.
سرهنگ دولتشاهی گفت: در راستای همین طرح تعداد 650 نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز پس از انجام کار اطلاعاتی شناسایی و پس از دستگیری تحویل دستگاه قضایی شدند ضمن اینکه تعداد 807 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و یا به‌صورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و ... بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد افزود: به حول و قوه الهی اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به‌صورت مستمر و بی‌امان ادامه خواهد داشت و با تعاملات خوبی که با دستگاه قضایی برقرار است برخوردی قاطع و سخت با هنجارشکنان و افرادی که به هر نحو بخواهند مخل نظم و امنیت شوند خواهیم داشت.

توقیف کالای قاچاق 10 میلیاردی در خرم‌آباد