نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی گفت: حال در اوج فلاکت و نابسامانی می‌گویند کفگیر به ته دیگ خورده است!
به گزارش یافته، مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مراسم افتتاحیه دفتر ارتباط مردمی خود در خرم‌آباد اظهار داشت: نماینده دولت می‌گوید کفگیر به ته دیگ خورده است و از ما انتظار بودجه نداشته باشید.
وی با بیان این که سوال مردم لرستان این است که چرا زمانی هم که دولت متمول و ثروتمند بود اتفاق مثبتی برای لرستان نیفتاد؟ آ ادامه داد: این نقد نه فقط به همین دولت بلکه به دولت‌های قبل نیز وارد است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که ثروت افسانه‌ای در دستان دولت‌ها بود هیچ کاری انجام ندادند، نتیجه آن شد که مقام اول فلاکت به لرستان رسید و الان نیز می‌گویند کفگیر به ته دیگ خورده است.
محمودوند افزود: اجحاف و ستم دولت‌ها در حق مردم لرستان سبب شده است که امروز بنده در مقابل جوانان شهر و دیارم که با بیکاری، فقر و فلاکت دست و پنجه نرم می‌کنند شرمسار باشم.
نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی با بیان اینکه در گرفتن حق مردم هیچ ملاحظه‌ای نخواهم داشت عنوان کرد: با احدی رودربایستی ندارم و هر آنچه که لازم باشد از زبان بنده به عنوان نماینده مردم گران‌قدر گفته شود، ان شاالله شجاعانه گفته خواهد شد.
وی خطاب به مسئولان اظهار داشت: هم اکنون نیز کاری فوق‌العاده از شما نمی‌خواهیم، خداوند همه‌چیز به لرستان داده است، منابع طبیعی و آب که رکن رکین توسعه است. از ۱۰ سال پیش گفته‌ایم که ما حق آبه خود را می‌خواهیم، فقط حق طبیعی و خدادادی ما را به تاراج نبرید.
 محمودوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دفتر ارتباط مردمی در طول چهار سال آتی با بهره‌گیری از کارشناسان متعهد و متخصص خدمتگزار مردم عزیز خواهد بود تأکید کرد: خواسته‌های مردم عزیز را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد و کلیه مسئولان موظف به همکاری با این دفتر هستند و ضرورت دارد در اسرع وقت به نامه‌های ارسالی از جانب این دفتر پاسخ دهند و مجدانه پیگیر دغدغه‌های مردم باشند.
وی همچنین با اشاره به نقش بی‌بدیل بانوان در جامعه تصریح کرد: در راستای پیگیری مطالبات مادران و خواهران گران‌مایه، بخش بانوان دفتر را نیز راه‌اندازی کردیم تا این عزیزان بتوانند به‌راحتی با دفتر ارتباط بگیرند.