استاندار لرستان بر ارتباط و هماهنگی مدیران کل ستادی و دستگاه‌های اجرایی در جهت توسعه و کارایی تأکید کرد.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در نشست مشترک معاونین و مدیران ستادی استانداری که روز شنبه 20 اردیبهشت برگزار شد، گفت: سال ۹۸ سال سختی بود که با سیل، انتخابات و در پایان با کرونا همراه بود و اقدامات خوب مدیران و فرمانداران در حوزه‌های مختلف را در پی داشت.
خادمی اظهار کرد: وظیفه انعکاس امورات و مشکلات به رده‌های بالاتر بر عهده استانداری‌ها است که بخشی از آن با ارائه گزارش و بارگذاری اطلاعات در سامانه عملکرد استانداری انجام می‌شود.
وی در ادامه افزود: در موضوع تقسیمات سیاسی می‌توان طی رایزنی و ارتباط با مرکز چند بخش و حتی شهرستان به استان اضافه کرد که نیازمند کار و مطالعه بیشتر است.
خادمی بیان داشت: سامانه سامد از راه‌های ارتباطی مردم و مدیران به‌صورت تلفنی است که می‌توان با استفاده از اینترنت و فضای مجازی آن را ارتقاء داد تا حجم بیشتری از مشکلات مردم در این فضا حل شود.
استاندار لرستان تصریح کرد: به‌منظور بالا بردن عملکرد دستگاه‌های اجرایی، مدیران کل هم‌زمان با وظایف سازمانی، چند کار اساسی مطابق با شاخص‌های تعریف‌شده معرفی کنند و با به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود تا پایان سال آن‌ها را به سرانجام برسانند.
خادمی با بیان اینکه ارتباط با مدیران کل بسیار مهم است، گفت: مدیران کل ستادی حوزه استانداری در ارتباط خود را با دستگاه‌های اجرایی نقش هماهنگ‌کننده و راهبری داشته باشند و در امورات با حمایت، نظارت و هماهنگی از مدیران کل پشتیبانی کنند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیار مهم است که مدیران در زمینه اجرای وظایف محوله و اقدامات انجام شده پاسخگو باشند و با هماهنگی و نظارت در جهت رفع مشکلات بکوشند.