فرماندار سلسله گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده لشکر ۸۴ نیروی زمینی ارتش لرستان به زودی عملیات ضدعفونی این شهر را برای مقابله با ویروس کرونا آغاز کرد. شریف خسروی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در شهرستان سلسله، اظهار داشت: با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها، مجبور به استمداد کمک از ارتش لرستان شدیم که امروز در همین راستا، لشکر ۸۴ نیروی زمینی ارتش لرستان با ارسال امکانات و تجهیزات موردنیاز وارد شهرستان شدند.
وی افزود: سرهنگ شهبازی از سوی لشکر ۸۴ لرستان به‌عنوان فرمانده قرارگاه رفع آلودگی در شهرستان سلسله منصوب شده و عملیات ضدعفونی به فرماندهی ایشان به زودی آغاز خواهد شد.
خسروی با اشاره به تصمیم مدیرت بحران سلسله مبنی بر تعطیلی ۱۰۰ در صدی بازار شهرستان بیان کرد: با توجه به آغاز عملیات ضدعفونی فردا کلیه بازار شهرستان تعطیل خواهد بود و با متخلفان برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به همکاری و همراهی خوب مردم شهرستان در تعطیلی بازار و ماندن در منازل، اضافه کرد: اگر همین رویه ادامه داشته باشد، با توجه به حضور ارتش و عملیات گسترده سم‌پاشی که صورت خواهد گرفت می‌توانیم امیدوار باشیم که به‌زودی ویروس کرونا کنترل و زنجیره انتقال قطع خواهد شد.

حضور نیروهای لشگر ۸۴ برای مقابله با کرونا در الشتر/ بازار شنبه تعطیل است