یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محسن اقبالي نايب رييس شوراي شهر خرم‌آباد - يافتهنایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد اظهار كرد: بنا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان به دلیل کج‌سلیقگی مسوولان طي سال‌هاي قبل‌، شهر خرم‌آباد از سیمای شهر‌ی مناسبی بهره‌‌مند نیست‌.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر خرم‌آباد، "محسن اقبالي" با بيان اين مطلب افزود: سیمای نامناسب خرم‌آباد از ورودی‌های شهر آغاز شده و متاسفانه تا هسته مرکزی و خروجی‌های شهر گسترش یافته است‌.

وي بيان داشت: اغلب شهرهای کشور در ورودی‌های خود از المان‌های هماهنگ با شهر خود استفاده می‌کنند، اما با وجود پتانسیل‌های فراوان در شهر خرم‌آباد، هیچ نمادی متناسب با هویت و پیشینه تاریخی در ورودی‌های آن در نظر گرفته نشده است‌.

وی خاطر‌نشان کرد: از دیگر مشکلات خرم‌آباد‌، نازیبایی قسمت مرکز شهر می‌باشد كه متاسفانه کوچه و خیابان‌های مرکزی به محل خرید و فروش میوه و تره‌بار و حضور دست‌فروش‌ها در حاشیه خیابان‌های باعث ايجاد معضل درخيابان‌هاي نه چندان عریض شده است‌.

نايب‌رييس تصريح كرد: بررسی طح جامع مبلمان شهری‌، نیاز ضروری شهر خرم‌آباد است و بخش عمده مشکلات را حل خواهد نمود‌.

اقبالي گفت‌: این طرح علاوه بر کمک به زیبا‌سازی شهر به توسعه عادلانه امکانات در سطح شهر نیز کمک خواهد کرد و موجب شادی روحیه شهروندان نیز خواهد شد‌.

وي از بررسی و ساماندهی ورودی‌های شهر به عنوان یکی از الویت‌های مهم شورای شهر در این دوره اشاره کرد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی یک دوره کوتاه‌مدت و تا قبل از اتمام سال جاری این مهم انجام خواهد شد.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا