یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برنامه‎های فرهنگی هنری دهه مبارک فجر لرستان اعلام شد - یافته

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با توجه به اهمیت یوم الله 22 بهمن و ایام دهه مبارک فجر بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری در شهرهای مختلف استان برگزار می‎شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، "ماشاالله امان‌الهی‌بهاروند" معاون فرهنگی هنری این اداره کل با اعلام این خبر گفت: به مناسبت یوم‌الله دهه فجر برنامه‎های متنوع فرهنگی‌هنری در سطح شهرستان‎های استان لرستان اجرا می‎شود.

وی افزود: برخی از آثار جشنواره بین‎المللی تئاتر فجر که هم‌زمان با سراسر کشور در استان لرستان اجرا شد‌، برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و فیلم فجر هم‌زمان با تهران‌، برپایی ایستگاه‎های اهداء کتاب و نقاشی، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب و آثار هنری، فضاسازی محیطی، آذین‌بندی‌، پخش سرودهای انقلابی، همایش شعر فجر و جشن انقلاب از جمله برنامه‎های فرهنگی و هنری در این ایام است.

"امان‎الهی‌بهاروند" هم‎چنین به راه‎اندازی کاروان‎های فرهنگی و هنری در شهرهای مختلف استان‌، برگزاری نمایشگاه‎ها نقاشی،آرت آکسپو آثار هنرمندان‌، خوش‌نویسی‌، کتاب و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری‌، برپایی کارگاه حجاب و عفاف و برگزاری جشن‌های انقلاب با مشارکت مردم اشاره کرد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا