شهردار مرکز استان گفت: شهرداری از هیچ اقدامی برای پیشگیری از سیلاب فروگذار نکرده است.
به گزارش یافته، محمد شریفی مقدم شهردار خرم‌آباد ظهر امروز سه‌شنبه ۶ اسفندماه در جریان بازدید و نظارت مستقیم بر عملیات اجرایی ایمن‌سازی ساحلی‌های جهادگران، پل حاج عمران و پل حاجی گفت: شهرداری در دو سه روز گذشته از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است و هر اقدامی را که برای پیشگیری از سیلاب شهری لازم است انجام داده‌ایم.
وی با اشاره به حساسیت و حادثه‌خیز بودن ساحلی پل حاجی تا پل افلاک گفت: ساحلی پل حاجی تا افلاک یکی از نقاطی بود که در سیل گذشته به‌طور کامل تخریب گردید و پروژه بازسازی آن‌هم با شتاب قابل‌توجه تا ۸۰٪ پیشرفت فیزیکی داشته است ولی به علت عدم تکمیل، لازم بود اقدامات احتیاطی و ایمن‌سازی را در این منطقه انجام دهیم.
شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تمام اقدامات احتیاطی از قبیل استقرار نیوجرسی، کارگذاری کیسه‌های شن و دیواره‌های بتنی را در کناره رودخانه انجام داده‌ایم، همچنین جهت جلوگیری از ورود آب به کوچه‌های اطراف ساحلی و منازل مردم، تمامی کوچه‌ها با نیوجرسی مسدود گردیده‌اند.
شریفی مقدم ادامه داد: از روز گذشته کلیه نیروهای شهرداری و ماشین‌آلات عمرانی در حالت آماده‌باش کامل قرار داشته و در سطح شهر حضور دارند و مدیران نیز موظف شده‌اند در مناطق حادثه‌خیز حضور داشته و از نزدیک بر اقدامات انجام‌شده نظارت داشته باشند.
وی در تشریح دیگر اقدامات شهرداری اظهار داشت: در دو روز گذشته از هر طریق ممکن ازجمله نصب بنرهای هشدار، هشدار دهی با بلندگو، مراجعه حضوری به منازل و صحبت با مردم و همچنین توصیه به ترک منازل در نقاط پرخطر، سعی نموده‌ایم شهروندان را از خطرات احتمالی دور نگه داریم.
شریفی مقدم در پایان گفت: شهرداری برای دفاع از مردم با تمام توان و بضاعت به میدان آمده‌است، امیدواریم بتوانیم بدون هیچ حادثه عمده‌ای این موج بارندگی را پشت سر بگذاریم.

شهردار خرم‌آباد: با تمام توان و بضاعتمان به میدان آمده‌ایم
خبر: روزبه سردارنژاد

شهردار خرم‌آباد: با تمام توان و بضاعتمان به میدان آمده‌ایم