متن بیانیه مرتضی محمودوند پس از پیروزی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوم اسفند ماه ۱۳۹۸)
 
 بسم الله الرحمن الرحيم
🇮🇷 مردم شريف ،غيرتمند،فرهيخته و حق باور!
 ابتدا از اينكه فرزند كوچك اين سرزمين بزرگ و باشكوه را شايسته خدمتگزاري دانسته و با راي پاك خود به مجلس شوراي اسلامي بدرقه كرديد سپاسگزاري مي كنم و سر تعظيم به درگاه حضرت حق فرود مي آورم.
🇮🇷 راه براي بيان عمق تفكر والاي مردم مظلوم سرزمينم بسيار دشوار است، اما حقير با استعانت از حضرت حق و پشتوانه شما همتباران عزيزم در پيشگاه باري تعالي با شما عهد مي بندم صداي بلند مظلوميت مردم شريفي باشم كه با عزت و پاكي در كاستيها زندگي كرده و براي عزيز شدن سرزمينمان ايران خون دلها خورده اند و دم بر نياورده اند.
🇮🇷 اين خطه زرخيز  و مردم نجيبش زن و مرد،پير و جوان شايسته بهترينهاست؛در اين برهه بايد همانند مقطع انتخابات در همگرايي و وحدتي بي بديل رقابتها را تبديل به رفاقت كرد و از تمام توان براي رسيدن به هدف كه همانا چيزي جز آباداني اين ديار نيست تلاشي شبانه روزي را آغاز كرد.
 
مردم عزيزم
🇮🇷 بدون شك حقير هرچه دارم از لطف و كرم و بزرگي شماست پس با شما و در كنار شما مي مانم تا مشق شرافت كنم و به خُلق و خوي سر زمينم كه چيزي جز مروت و جوانمردي نيست وفا دار باشم .اين وفاداري خود عهدي است كه مي تواند راههاي تازه اي براي برون رفت از مشكلات عديده اين سرزمين را در خود داشته باشد.به اميد خدا با برنامه اي منسجم و به مدد متخصصان اين خطه شريف بتوانيم با تلاشي همه جانبه طرحي نو در اندازيم.
🇮🇷 برخود لازم مي دانم از مردم شريف،خواهران و برادران،همشهريان عزيز،دوستاني كه در اين سالها به هر صورت فرزند كوچك اين ديار را براي رسيدن به اين هدف ابتدايي ياري كردند تقدير و تشكر كنم و يك بار ديگر دست ياري با خضوع به سوي تك تك همه عزيزان دراز نموده و اعلام كنم ما باهم به ابتداي راهي رسيده ايم كه بايد شعار "ما مي توانيم"را سردهيم .
🇮🇷 اين همان شعار همراهان و همسنگران شهيدمان است كه با آن به جهانيان ثابت كردند كه با عظم و اراده مي شود گامهاي بلندي را براي عظمت ايران اسلامي برداشت.
🇮🇷 بنده حقير خود را وامدار همه مردم شريفم دانسته و با تمام وجود سعي مي كنم نماينده شايسته اي براي همه با هر انديشه و سليقه اي باشم؛چه كساني كه از سر ديدگاه و شناخت به بنده راي داده و چه كساني كه راي نداده باشند.
 
مرتضي محمودوند
سرباز كوچك مردمم ۱۳۹۸.۱۲.۰۳