یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجید کیان‎پور معاون عمرانی استانداري لرستان - یافته

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: دستگاه‎های اجرایی در ساخت پروژه‎ها و طرح‎ها نسبت به مناسب سازی فضاها به ویژه در طرح‎های درمانی و بهداشتی و ساختمان‎های اداری بر اساس قانون بودجه جامعه معلولان اقدام نمایند.

به  گزارش روابط عمومی استانداری لرستان "مجید کیان‎پور" در جلسه شورای فنی استان که در محل سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، بیان کرد: از احداث سوله در پروژه‎های عمرانی استان باید جلوگیری شود و پروژه‎ها با رویکرد جدید و طراحی و شکل نوین جایگزین سوله شود.

وی گفت‌: در این راستا از سوی شهرداری‎ها برای ساختمان‎ها بدون رعایت اصول مناسب‌سازی و تایید سازمان بهزیستی به هیچ‌وجه پایان کار صادر نشود.

کیان‎پور افزود‌: ساختمان‎های بیش از دو طبقه و مجتمع‎های تجاری و اداری به ویژه در سرویس‎های بهداشتی و خدماتی باید مناسب سازی شوند.

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: اکثر مکان‎های عمومی اصول مناسب سازی در ساختمان‎ها رعایت می‎شود و این در حالی است که در لرستان به ویژه در بیمارستان‎ها و مکان‎های بهداشتی و اداری این اصول باید در اولویت قرار گیرد و فرصت‎های مناسب استفاده از مکان‎های عمومی برای همه افراد جامعه مهیا شود‌.

وی تصریح کرد‌: یک دوره آموزشی جوش و نگهداری مصالح و گود برداری و سازه‎های نگهبان برای مهندسین تمامی دستگاه‎های اجرایی با حضور اساتید برجسته کشور برگزار شود.

در این جلسه مصوب شد سالن کشتی پلدختر در مدت 20 روز و مرکز بهداشتی پلدختر در مدت یک ماه رفع نقص شود و آسانسور برای تمام دستگاه‎های اداری پیش‎بینی شود و پل معمولان شهرستان پلدختر نیز بازبینی و در صورت قابلیت به پل سواره تبدیل شود در غیر این صورت پل سواره در نزدیکی این محل اجرا شود‌.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا