شهردار خرم‌آباد از تصمیم شهرداری مبنی بر ایجاد کمربندی جدید و مسیر دسترسی تازه آرامستان خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، محمد شریفی مقدم در جمع خبرنگاران از تصمیم شهرداری مبنی بر ایجاد کمربندی جدید و مسیر دسترسی تازه آرامستان خرم‌آباد خبر داد و افزود: کمربند جدید آرامستان از راه ورودی قدیم گلزار شهدا شروع و به غسالخانه جدید می‌رسد، همچنین در نزدیکی غسالخانه یک پارکینگ که از ضروریات این منطقه بود، احداث می‌گردد.
شهردار خرم‌آباد ادامه داد: ما به دنبال یک مسیر دسترسی بدون ترافیک برای شهروندان بودیم و مسیر جدید که در محل قدیم دام فروشان در آخر قبرستان به جاده اصلی (خرم‌آباد_کوهدشت) متصل می‌گردد، می‌تواند مسیر مناسبی باشد.
 وی پروژه فوق‌الذکر را اقدامی مؤثر در روانی تردد و رفاه بیشتر شهروندان خصوصاً در روزهای پایانی هفته و سال دانست و گفت: ساماندهی ترافیکی آرامستان همواره یکی از دغدغه‌های ما بوده است و اقدام فوق می‌تواند گام مهمی در این راستا و در جهت رضایت همشهریان عزیز باشد.
مهندس شریفی مقدم در پایان با اشاره به دیگر اقدامات شهرداری در این محدوده خصوصاً در باب گلزار شهدا گفت: طرح ترافیکی گلزار شهدای خرم‌آباد و ساماندهی معابر آن و همچنین موزاییک فرش و ایجاد فضای سبز در جلوی گلزار شهدا از دیگر اقدامات در حال اجرای شهرداری می‌باشند.

 


شهردار خبر داد: ایجاد مسیر دسترسی جدید به آرامستان خرم‌آباد