شهردار خرم آباد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات لرستان دستگیر شد.
به گزارش یافته، شب گذشته گفت: شب گرشته، وحید رشیدی شهردار خرم آباد بازداشت شد.
علت بازداشت تا کنون اعلام نشده است.
بر این اساس پیش از این نیز معاون عمرانی استاندار لرستان، مدیر امور شهری استانداری، شهردار و چهار عضو شورای شهر الشتر و همچنین رئیس و عضو شورای شهر بروجرد به دلیل تخلفات مالی دستگیر شده بودند.
رئیس‌کل دادگستری لرستان پیش‌تر اعلام کرده بود که 14 نفر از مدیران متخلف لرستان و افراد مرتبط با آن‌ها تحت تعقیب هستند.

شایان ذکر است که رشیدی در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که دوم شهریورماه 96 برگزار شد، به‌عنوان سرپرست شهرداری خرم‌آباد انتخاب و جایگزین «یحیی عیدی بیرانوند» شد.
29 شهریورماه هم به حکم وزیر کشور؛ رشیدی رسماً شهردار خرم‌آباد شد
وی متولد 1353 دارای مدرک کارشناسی معارف و الهیات، مهندسی عمران و کارشناسی ارشد مدیریت است و جایگاه‌های مختلف مدیریت شهری را از قبیل شهرداری منطقه 3، رئیس اداره‌ی حراست شهرداری‌، معاونت خدمات شهری بر عهده داشته و از 2 آبان 1388 با راي اعضاي سومين دوره شوراي اسلامي شهر به عنوان سرپرست شهرداري خرم‌آباد به جاي محمدولي بهاروند سرپرست قبلي برگزيده شد كه 23 بهمن همان سال حكم شهرداري وي نيز توسط وزارت كشور تاييد گرديد.
رشيدي تا 10 دي 1390 در اين منصب بود و سپس جاي خود را به "محمد حسين‌پور" عضو شورا (دوره چهارم) و كارمند سابق شهرداري به عنوان سرپرست جديد شهرداري خرم‌آباد داد.
وي از از دوم خرداد 1395 به سفارش 2 عضو شوراي شهر دوباره به شهرداري خرم‌آباد باز‌گشت و در سمت معاونت فني شهرداري مركز استان قرار گرفت.