حجت‌الاسلام ترابي امام جمعه بروجرد - يافتهامام جمعه بروجرد با اشاره به مدیریت الگوی اسلامی از دیدگاه امام علی‌(ع‌) مدیران را افرادی مسئولیت‌پذیر و کاردان خواند و گفت: با توجه به مسئولیت سنگینی که بر دوش مدیران گذاشته شده است، باید پاسخگوی حکومت اسلامی و مردم به نحو احسن باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام "حسن ترابی" در مراسم معارفه فرماندار جديد بروجرد بيان داشت: مدیران گذشته استان در حق بروجرد تبعیض قائل شدند و تا حدودی حق و حقوق بروجرد را به درستی پرداخت نمی‌کردند، لذا این شهرستان در بحث بودجه‌های استانی با کاهش بودجه در بخش‌های مختلف مواجه بود.

امام جمعه بروجرد اظهار كرد: امروزه فرمانداری بروجرد نام ویژه را فقط با خود به یدک می‌کشد و در عمل هیچ‌گونه اختیاری به عنوان فرمانداری ویژه از خود نداشته است که این نشان از ضعف مدیریتی مدیران گذشته استان و تا حدودی شهرستان بوده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از بازوند استاندار لرستان به سبب انتخاب فرماندار بومي براي بروجرد افزود: مسئولان و مدیران ما در این عصر باید انتقادپذیر باشند، تا با انتقادهای وارد بتوانند نقاط ضعف خود را پوشش دهند و به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنند.

حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به این که اگر گلایه‌ای از نحوه توزیع امکانات در استان می‌شود می گویند وحدت ملی را مخدوش نکنید‌، تصریح کرد: طي 6 سال اخیر پروژه‌های بزرگی در استان لرستان احداث و به بهره‌برداری رسید، اما در اجرای طرح فرودگاه و راه‌آهن بروجرد به‌رغم پی‌گیری‌های مجدانه، زمانی که دولت دستش در اعتبارات باز بود اقدامی صورت نگرفت.

وي افزود: در بخش صنعت، همه‌ي صنایع این شهرستان خصوصی هستند و هیچ واحد صنعتی دولتی در بروجرد وجود ندارد و 50 درصد صنایع بروجرد به دلیل مشکل نقدینگی وبرخی سوء مدیریت غیرفعال هستند.

امام جمعه بروجرد از وضعیت بهداشت و درمان بروجرد نیز انتقاد کرد و گفت: بیمارستان‌های این شهر قدمت 100 ساله دارند و بیمارستان آیت‌الله بروجردی نیز با 50 درصد پیشرفت فیزیکی طي 5 سال اخیر در حال ساخت است و این در حالی است که جزء طرح‌های مهر ماندگار دولت قبل بوده است.