یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير کميته امداد شهرستان خرم‌آباد گفت: يک دوره آموزشي براي تعدادي از همسران جوان تحت حمايت در شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارشروابط عمومي کميته امداد استان، "علي فلاحي" ضمن اعلام اين خبر گفت: برگزاري دوره‌هاي آموزشي خدمتي نوين از کميته امداد در راستاي بالا بردن آگاهي زوج‌هاي جوان در خصوص چگونگي برخورد با مسائل پيش رو در زندگي مشترک است که کميته امداد شهرستان خرم‌آباد در اين زمينه اقدامات مطلوبي داشته است.

مدير کميته امداد شهرستان خرم‌آباد در ادامه با اشاره به اين که در اين دوره آموزشي تعداد 32 نفر از نوعروسان تحت حمايت حضور داشتند، تصريح کرد: نوعروسان در اين دوره آموزشي با مسائل ديني‌، اعتقادي و اخلاقي آشنا شدند.

فلاحي در ادامه گفت: مددجويان علاوه بر بهره‌مندي از حضور کارشناسان ديني، به مدت 60 دقيقه پاسخ پرسش‌ها و شبهات ديني خود را دريافت کردند.

وي در ادامه اذعان داشت: علاوه بر حضور کارشناسان ديني، مددجويان در خصوص اعتياد بين جوانان و راه‌هاي پيشگيري از آن "حوه برخورد با شخص معتاد و انواع قرص‌ها و ... با بهره‌گيري از حضور کارشناس بهداشت پاسخ پرسش‌هاي خود را دريافت کردند.

مدير کميته امداد شهرستان خرم آباد گفت: در پايان جلسه جزوه‌هاي آموزشي با موضوعات مطرح شده در کلاس بين شرکت کنندگان توزيع شد.

فلاحي همچنين اذعان داشت: دوره‌هاي آموزشي قبل از اهداء جهيزيه براي نوعروسان برگزار مي‌شود و کميته امداد اين شهرستان در آبان‌ماه سال جاري تعداد 430 فقره جهيزيه به ارزش 4 ميليارد و 38 ميليون ريال به نوعروسان تحت حمايت اهدا نموده است.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا