یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

احمدرضا محمدي - شورا بروجرد - يافتهرئیس كمیسیون توسعه عمران و خدمات شهری شورای اسلامی استان لرستان گفت: رسالت شوراها خدمت بی‌منت و خالصانه به مردم است و باید در همه حال رضایت خدا و مردم را مد نظر داشته باشند.

به گزارشروابط عمومی شورای اسلامی استان، "احمدرضا محمدی" در اولين جلسه رسمي چهارمين دوره شوراهاي اسلامي لرستان افزود‌: شوراي اسلامي بايد در چارچوب وظايف قانوني خود و با اولويت‌بندي‌، فعاليت‌ها و پروژه‌ها را به صورت كوتاه‌مدت‌، ميان‌مدت و بلندمدت برنامه‌ريزي كرده و با همكاري و تعامل با مديران دستگاه‌هاي اجرايي در رفع مشكلات مردم و در راه توسعه‌، عمران و پيشرفت حوزه انتخابيه خود قدم بردارند‌.

وي اضافه كرد‌: همچنين شوراها بايد به دور از هر گونه جناح بازي و جنجال سياسي‌، از ريخت و پاش‌هاي اضافه و حيف و ميل بيت اموال خودداري و جلوگيري نمايند‌.

محمدي همچنین از زحمات و پي‌گيري‌هاي بخشدار بخش مركزي بروجرد و كاركنان اين بخشداري در رفع مشكلات و تكريم ارباب رجوع، تقدير كرد.

وي اضافه كرد: بخش مركزي شهرستان بروجرد داراي 4 دهستان والانجرد، شيروان، دره‌صيدي و همت‌آباد، 153 روستا‌، 78 دهياري و جمعيتي بالغ بر 57 هزار نفر است‌.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا