یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ملاقات استاندار لرستان و معاونان صدا و سيما- يافته- بازوندنقد منصفانه صدا و سیما‌، سرعت استان را در پی خواهد داشت و در واقع موتور محرک توسعه استان است.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان‌، استاندار لرستان در نشست با شورای معاونین صدا و سیمای مرکز لرستان آگاهی‌بخشی و انجام رسالت خطیر اطلاع‌رسانی را از وظایف مهم رسانه برشمرد و از خدمات صادقانه و مشفقانه کارکنان رسانه استانی تجلیل کرد‌.

"هوشنگ بازوند" تقویت صدا و سیمای استان را در نیل به توسعه موثر دانست و برای پی‌گیری تامین اعتبارات لازم در این زمینه قول مساعد داد.

وی با اعلام آمادگی برای تامین زمین استودیوی بام لرستان (‌مجتمع 14 معصوم سابق) برای تغییر مکان فرستنده رادیو در گلدشت به مکان مناسب موافقت کرد‌.

سرپرست صدا و سیمای مرکز لرستان هم ساخت مستندهایی در زمینه‌هاي اقتصادی‌، فرهنگی و اجتماعی بیش از 5 تله‌فیلم و کسب رتبه‌های ارزشمند حوزه‌های خبر و تولید در بین استان‌های کشور را از جمله فعالیت‌ها و موفقیت‌های به دست آمده این مرکز عنوان کرد‌.

"محمد بازوند" با اعلام این که 275 ایستگاه تلویزیونی این مرکز در نقاط مختلف استان فعال است‌، خواستار همکاری و پشتیبانی مدیریت ارشد استان برای تقویت این ایستگاه‌ها و تامین اعتبار برای ساخت فرستنده SNG شد.

وي آمادگی رسانه استانی را برای همکاری با استانداری به منظور توسعه استان اعلام کرد.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا