یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون اشتغال و خودکفايي کميته امداد استان لرستان گفت: 7 هزار و 888 نفر از مددجويان لرستاني طي 8 ماهه نخست سال جاري از آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي بهره‌مند شدند.

به گزارش روابط عمومی کميته امداد لرستان، "علي‌نجات آفتابي" ضمن اعلام اين خبر ف گفت: يکي از مهم‌ترين رويکرد‌هاي امداد در خصوص توانمند‌سازي مددجويان در زمينه‌هاي مختلف شغلي در جهت ايجاد اشتغال مستمر و پايدار است.

معاون اشتغال و خودکفايي با بيان اين که اين مددجويان در دوره‌هاي آموزش کوتاه‌مدت، بلند‌مدت، استاد شاگردي و حرفه‌آموزي مشغول فراگيري فنون مختلف مي‌باشند، اظهار داشت: بالغ بر 4 ميليون و 330 هزار ريال بايت برگزاري اين دوره‌هاي آموزشي هزينه شده است.

وي همچنين تصريح کرد: در بحث آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي و به منظور استفاده هر چه بيش‌تر از ظرفيت‌ها و امکانات سازمان فني و حرفه‌اي و آموزشگاه‌هاي آزاد در جهت آموزش مددجويان و فرزندان آن‌ها تعداد 2 هزار و 790 نفر از اين مددجويان از اين خدمات بهره‌مند شده‌اند که بابت اين امر 3 ميليون و 110 هزار ريال هزينه شده است.

آفتابي همچنين در خصوص آموزش دانش‌آموزان مقطع دبيرستان و در جهت ارتقاي سطح علمي آنها گفت: طي 8 ماهه نخست سال جاري تعداد 913 نفر از اين خدمات بهره‌مند شده‌اند و بالغ بر 550 ميليون ريال بابت برگزاري اين دوره‌هاي آموزشي هزينه شده است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا