یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون حمايت و سلامت کميته امداد لرستان گفت: درآمد‌هاي نقدي و غير‌نقدي کميته امداد استان در قالب طرح اکرام ايتام طي سال جاري نسبت به مشابه سال قبل رشد 32 درصدي داشته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد لرستان، "اردوان ميهن‌پور" با اعلام اين خبر گفت: درآمد‌هاي کميته امداد استان در دو بخش درآمد‌هاي نقدي و کالا و خدمات تقسيم مي‌شود که کميته امداد استان لرستان که از اين حيث رشد چشم‌گيري نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وي در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در مجموع درآمدهاي نقدي در 8 ماهه گذشته از سال جاري بالغ بر 29 ميليارد و 352 ميليون و 144 هزار ريال بوده است که نسبت به مشابه سال قبل 31 درصد رشد داشته است.

اردوان ميهن‌پور- كميته امداد لرستان- يافتهميهن‌پور گفت: در بحث درآمدهاي حاصل از کالا و خدمات نيز بالغ بر 13 ميليارد و 591 ميليون و 282 هزار ريال بوده است.

معاون حمايت و سلامت کميته امداد استان لرستان در ادامه با توجه به اين که بيش‌تر اين درآمدها از محل درآمدهاي نقدي بوده است گفت: جمع کل درآمدها نسبت به سال گذشته رشد 32 درصدي داشته و بالغ بر 42 ميليارد و 943 ميليون و 427 هزار ريال بوده است.

وي افزود: با توجه به اين که در حال حاضر تعداد 8 هزار و 742 نفر از ايتام لرستاني تحت حمايت کميته امداد استان هستند، تعداد 19 هزار و 335 حامي از اين ايتام حمايت مي‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا