یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مرتضي ولي‌پوري فرماندار خرم‌آباد / يافتهفرماندار خرم‌آباد در جلسه كميسيون دانشجويي اين شهرستان از اجراي برنامه‌هاي متنوع براي دانشجويان در روز 16 آذر خبر داد‌.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، "مرتضي ولي‌پوري" فرماندار و رييس كميسيون دانشجويي شهرستان خرم‌آباد در جلسه‌اي كه به مناسبت شانزدهم آذر‌ماه روز دانشجو در فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد به تبيين نقش دانشجويان در پيروزي انقلاب و سال‌هاي دفاع مقدس پرداخت و پيشرفت‌هاي اخير در عرصه‌هاي مختلف را مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌هاي اين قشر فرهيخته جامعه دانست.

وي در جمع برخي از مسوولان دانشگاه‌هاي شهرستان خرم‌آباد، روز دانشجو را يك فرصت مناسب براي تجليل از دانشجويان ذكر نمود و از آنان خواست به مناسبت پاس‌داشت اين روز و مقام شامخ دانشجويان برنامه‌هاي متنوع و پربار را براي اين روز تهيه و اجرا نمايند.

ولي‌پوري دانشجويان را چشم و گوش جامعه برشمرد و گفت: دانشجويان با درايت و تيزبيني خود همواره دلسوزانه پشتيبانان نظام جمهوري اسلامي بوده و به عنوان سدي نفوذ‌ناپذير همواره به عنوان سنگر اول جامعه در راستاي مبارزه با استكبار و زياده‌خواهي آنان بوده‌اند كه نقش اساسي آنان در تسخير لانه جاسوسي نمونه‌اي از اين مفاخر بزرگ است.

رييس كميسيون دانشجويي شهرستان خرم آباد در بخش ديگر از سخنان خود به ديگر مناسبت ماه آذر يعني هجدهم آذر‌ماه به عنوان روزي كه سازمان ملل رژيم بعثي عراق را به عنوان متجاوز به جمهوري اسلامي و آغاز‌گر جنگ تحميلي معرفي نمود اشاره كرد و گفت: دانشجويان و اساتيد متعهد و انقلابي بايد با تحقيقات و مطالعات علمي و پژوهشي خود در زمينه جنگ تحميلي ضمن زنده نگاه داشتن خاطرات 8 سال دفاع مقدس‌، حماسه‌ها و ارزش‌آْفريني رزمندگان اسلام در آن دوران را براي سايرين تبيين و تشريح نمايند.

ولي‌پوري در بخش پاياني سخنان خود از اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي‌، هنري ،ورزشي و ... براي دانشجويان در روز 16 آذر امسال خبرداد و اظهار داشت: از مسوولان دانشگاه‌هاي شهرستان خواسته شده كه برنامه‌هاي متناسب و در شان مقام دانشجويان را در اين روز اجرا نموده و مشكلات و مسائل آنان و به ويژه مسائل موجود در حوزه خوابگاه‌ها و سرويس اياب و ذهاب دانشجويان را مرتفع نمايند.

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا