یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: توسعه متوازن و همه‌جانبه شهرها و مناطق مختلف شهری و روستایی استان، رویکرد اصلی و محوری مدیریت ارشد اجرایی لرستان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" در دیدار با اعضاي انجمن بروجردی‌های مقیم تهران که با حضور نمایندگان این شهرستان در مجلس و جمعی از فعالان بخش خصوصی در تهران برگزار شد، افزود: تحقق این مهم در گرو زمینه سازی برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و مشارکت فعال و هدفمند سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف اقتصادی استان است.

وی اظهار کرد: لرستان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گسترده و قابل توجهی در عرصه‌های مختلف صنعتی، تولیدی و اقتصادی است که شناسایی و استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها، نقش مهمی در رشد و بالندگی استان دارد.

استاندار لرستان گفت: برای این منظور، باید از فرصت‌ها و توانمندی‌های موجود با جذب مشارکت فعال و هدفمند بخش خصوصی برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های خدادادی استان، به خوبی استفاده کرد.

مهندس بازوند افزود: فرصت‌سوزی و بی‌توجهی به قابلیت‌های استان از جمله عوامل موثر در عدم توسعه و پیشرفت لرستان است، که باید با عزم و اراده‌ای جمعی و تلاشی هدفمند و گسترده، بستر مناسب برای توسعه متوازن و همه‌جانبه استان لرستان را فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در لرستان گفت: شرایط لازم برای حضور و مشارکت فعال بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی استان فراهم است و در این زمینه استانداری لرستان آماده هر گونه همکاری و حمایت از فعالان اقتصادی بخش خصوصی است.

به گفته وی، باید متناسب با سیاست‌ها و شعارهای اصلی دولت تدبیر و امید، شرایط لازم برای رشد و توسعه استان و خدمت‌رسانی بهینه به مردم را فراهم کنیم که در این زمینه برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی تدوین و اجرایی خواهد شد.

در اين جلسه، شماري از اعضاي انجمن نيز مهم‌ترين خواسته‌هاي خود را با استاندار مطرح كردند.

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا