یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دكتر جواد عموزاده رييس شبكه بهداشت خرم‌آباد - يافتهبه مناسبت روز جهانی ایدز و هفته‌ی اطلاع‌رسانی این بیماری، طی مراسمی زنگ مبارزه با ایدز با شعار "انجام به موقع آزمایش HIV، تشخیص زودتر- درمان موثرتر" (مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری پاسخگوی شماست) در دبیرستان امیرکبیر شهرستان خرم‌آباد به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت خرم‌آباد، در این مراسم که با حضور دکتر "جواد عموزاده" رئیس مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد، لطفی مسئول بهداشت و درمان آموزش و پرورش ناحیه یک و کارشناسان برنامه ایدز در دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان برگزار شد، ضمن برپایی همایش آشنایی با ایدز و راه‌های شیوع آن برنامه‌های آموزشی در خصوص پیشگیری از این بیماری توسط کارشناس برنامه ایدز در استان برای دانش‌آموزان ارائه شد.

همچنین رئیس مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد در حاشیه‌ی این مراسم به عوامل تهدید‌کننده سلامت و تأثیر آگاهی عمومی در خصوص این عوامل اشاره کرد.

دكتر عموزاده در این باره گفت: اهمیت و حساسیت آگاهی مردم از بیماری ایدز تا جایی است که سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هر ساله از تاریخ دهم تا شانزدهم آذرماه را به عنوان هفته اطلاع‌رسانی و پیشگیری از بیماری ایدز اعلام کرده است.

وي افزود: دانش‌آموزان ما باید تا حد ممکن از عوامل شیوع این بیماری مطلع و آموخته‌های خود را به دیگران منتقل کنند و در این راه ما را در پیشگیری هرچه بهتر بیماری ایدز یاری دهند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد همچنین اطلاع رسانی در این خصوص و اهمیت پیشگیری از این بیماری و جلب حمایت سیاستگزاران، مسئولان و سازمان‌ها و افزایش همکاری‌های بین‌ بخشی را خواستار شد و با بیان این که برجسته‌سازی شعار روز جهانی ایدز و نهادینه کردن آن تنها به منزله‌ی یادآوری اهمیت موضوع می‌‌باشد نقش پررنگ رسانه‌ها را نیز در این زمینه بسیار موثر قلمداد کرد.

 شبكه بهداشت خرم‌آباد - يافته

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا