رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جمع خیرین سلامت شهرستان‌های بروجرد و ازنا دستاوردهای مجمع خیرین سلامت را طی چند سال اخیر نشان‌دهنده‌ی شور و شعف مردم برای کمک به مقوله سلامت دانست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جمع خیرین سلامت شهرستان‌های بروجرد و ازنا دستاوردهای مجمع خیرین سلامت را طی چند سال اخیر نشان‌دهنده‌ی شور و شعف مردم برای کمک به مقوله سلامت دانست.به گزارش پایگاه خبری یافته، دکتر کوروش ساکی گفت: احساس مسئولیت خیرین باعث ایجاد انگیزه در بین متولیان سلامت می‌شود.
وی عنوان کرد: کمک‌هایی که در مدت حضور ما در لرستان توسط خیرین صورت گرفت واقعاً نمونه بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ابراز داشت: هنر یک مدیر در این است که مردم را در اجرای امورات پای‌کار بیاورد و آن‌ها را متولی امور نماید.
همچنین گفت: تا زمانی که توان داشته باشیم برای حضور خیرین در ارائه خدمات به مردم تلاش خواهیم کرد.
وی افزود: از زمانی که ما تصدی مدیریت سلامت استان را به عهده گرفتیم نزدیک به 110 درصد افزایش تخت‌های ویژه را در مراکز درمانی استان داشتیم.
دکتر ساکی گفت: قطعاً بخش عمده‌ای از این دستاورد نتیجه‌ی همت و کمک‌های خیرین است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: بیش‌ترین آمار مرگ و میر در کشور و جهان مربوط به بیماری‌های قلبی عروقی است.
ساکی عنوان کرد: ما در همان ابتدای کار ارتقا تخت‌های ویژه بیمارستانی برای این‌گونه بیماری‌ها را در اولویت کارها قراردادیم و همان‌گونه که عنوان کردم تا 110 درصد رشد داشتیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین به ارتقا تخت‌های NICU در استان اشاره کرد و گفت: ما این تخت‌ها را در مرکز درمانی آموزشی شهید رحیمی از 2 تخت به 32 تخت ارتقا دادیم که در کشور بی‌نظیر بود.
ساکی ادامه داد: در آخرین جلسه‌ای که در همین راستا در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتیم لرستان در زمینهٔ ارتقا تخت‌های ویژه جزو سه دانشگاه برتر کشور بود که جای تقدیر دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه در خصوص پروژه‌های خیر ساز شهرستان‌های بروجرد و ازنا تأکید کرد: از معاونت توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه انتظار داریم در زمینه‌ی اتمام هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام در این شهرستان‌ها اقدامات لازم را صورت دهند.

خبر: وحید کاظمی ذهابی