نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با بیان اینکه راه‌اندازی سد بختیاری استان لرستان به آرزوی مردم تبدیل شده است گفت: گره مشکلات شرکت پارسیلون خرم‌آباد پس از گذشت ۱۲ سال هنوز باز نشده است.
به گزارش تسنیم، محمد بیرانوندی ظهر امروز در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در با حضور وزیر اطلاعات در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه کارها در سایه وحدت اتفاق می‌افتد اظهار داشت: چالش حوزه اقتصادی این است که هر از گاهی ممکن است وحدت به تمام معنا وجود نداشته باشد اما منافع مردم بالاتر از خواسته شخصی است بنابراین باید از همه خواسته‌های شخصی بگذریم تا به آن برسیم.
وی افزود: توانایی و فرصت‌ها برای همیشه نیست و از آنجا که قدرت‌ها نمی‌مانند تا جایی که از دست برمی‌آید باید کار کنیم.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مسائل اقتصادی استان لرستان نیز عنوان کرد: استاندار لرستان برای پیگیری مشکلات شرکت پارسیلون خرم‌آباد جلسات متعددی برگزار کرد اما این چه گره‌ای است که 10 تا 12 سال زمان می‌برد تا باز شود.
این مسئول بیان کرد: مردم استان لرستان از دولتمردان توقع برطرف کردن دردها را دارند که در این راستا انتظار همراهی داریم.
بیرانوندی راه‌اندازی سد بختیاری را آرزوی مردم این استان دانست و گفت: با ایجاد این سد 11 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود بنابراین امیدواریم گره‌های کوچک این سد برطرف شود.
وی تصریح کرد: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که می‌شود کمتر از این مجموعه را اداره کرد از این رو با توجه به دردهایی که در جامعه وجود دارد هم و غم خود را به کار بگیریم.