عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: اگر بخواهیم شهردار ناتوان انتخاب کنیم، هرروز باید شهردار عزل و نصب کنیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، ولی اله رستمی نژاد صبح امروز در مراسم آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان این که انتظار ندارم دیگر اعضای شورا برای انتخاب شهردار، محفلی تصمیم بگیرند، اظهار داشت: بدون حضور دیگر اعضای شورا، در هیچ محفلی شرکت نکرده و نخواهم کرد.


وی با بیان این که ما باید به‌گونه‌ای شهردار را انتخاب کنیم که در انتخابمان پشیمان نشویم، افزود: شهردار منتخب باید واجد شرایط، دارای سابقه کار درخشان و دلسوز مردم شهر باشد.
پدیده انتخابات خرم‌آباد با بیان این که معتقدیم برخلاف کارهایی که درگذشته شده بایستی سنت‌شکنی کنیم، ادامه داد: به‌جای اینکه بنشینیم و مطلب‌ها را به ما بگویند، باید به‌صورت فعال به درون کوچه و خیابان برویم و در کنار مردم به خواسته‌هایشان رسیدگی کنیم.
رستمی نژاد با اشاره به این که 80 درصد کار ما در شهرداری‌هاست، افزود: انتظار داریم با همدلی و هم‌زبانی، شهردار خوبی را برای خرم‌آباد انتخاب کنیم.
وی با اشاره به این که اعضای شورا نباید خودخواه و خودبزرگ‌بین باشند، یادآور شد: در حال نوشتن آسیب‌شناسی شوراها هستم و به‌صورت هفتگی مطالبم در برخی نشریات استان چاپ می‌شود.

عضو شورای اسلامی خرم‌آباد با تأکید بر این که ما باید پاسداران راستین خون شهدا باشیم، افزود: ما باید برای شهدا بازماندگان خوبی باشیم و سزاوار نیست به دنبال خوش گذارانی و مال‌اندوزی باشیم چراکه شهدا هر چه داشتند برای ما فدا کردند.

دوگانگی در بین اعضا به وجود آمده است
در ادامه این مراسم عضو شورای شهر خرم‌آباد نیز گفت: اگر سیاست‌های کلی دوره چهارم شورا نبود، شهردار موفق نمی‌شد.
رستم کوشکی با بیان این که در دوره چهارم شورا زحمات زیادی کشیده شد، افزود: اگر پشتیبانی شورای دوره چهارم نبود، شهردار پروژه‌هایی که امروز در حال احداث هستند را انجام نمی‌داد.

Image result for ‫رستم کوشکی شورای شهر یافته‬‎وی با اشاره به سخنان معاون عمرانی استانداری که اظهار داشت در کمیسیون‌های ماده صد برخی از اعضای شورا با تعصب بر یک منطقه خاص عمل می‌کردند و می‌گفتند که این منطقه رأی بیشتری به من داده است، افزود: همین سوگندنامه‌ای که اکنون تلاوت شد در دور قبل هم تلاوت شد لذا با توجه به این که اعضای شورا دارای جایگاه و دارای آگاهی و اطلاعات هستند که چنین کاری را انجام نمی‌دادند.
عضو شورای شهر خرم‌آباد تصریح کرد: هنوز شورا تشکیل نشده، .
کوشکی با اشاره به این که در جلسات و محافل ازلحاظ صحبت خوبیم ولی در عمل چیز دیگری هستیم، اظهار داشت: خیلی از مسائل پشت پرده مطرح می‌شود ولی در جلسات عنوان نمی‌شوند.
وی علت مطلوب نبود شورای دوره چهارم را فقر فرهنگی و مالی که در خرم‌آباد زیاد است عنوان کرد.

مصطفی باقری/ یافته