استاندار لرستان اطهار داشت: شروع کار دولت دوازدهم با پشتوانه‌ی رأی خانه ملت مظهر واقعی جایگاه مردم در نظام اسلامی است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " هوشنگ بازوند" در واکنش به رای اعتماد مجلس به کابینه دوازدهم اظهار داشت: روند رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی پویا، امیدوارکننده و اوج بلوغ مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
 وی با آرزوی توفیق برای وزرایی که رای اعتماد گرفتند، افزود: بی‌تردید در نظام جمهوري اسلامي ايران، ملت نقش‌آفرينان اصلي صحنه سرنوشت و تحقق توسعه‌ی كشورند.
بازوند بیان داشت: حرکت در مسیر اهداف بزرگ انقلاب، منافع ملي و هدف‌هاي كلان راهبردي نظام جمهوري اسلامي ايران به پشتوانه‌ی هدایت عالمانه رهبر معظم انقلاب و همگرایی مردم و ارکان مدیریت کشور همواره از برگ‌های مباهات و منحصربه‌فرد این مرزوبوم بوده است.
استاندار لرستان ادامه داد: در مسیر پربار انقلاب اسلامی؛ روزهای اخیر نیز شاهد نماد حماسه‌ای از جنس رسالت‌های مردمی و حرفه‌ای خانه‌ی ملت از یک‌سو و آغاز کار وزرای کارآزموده، دانش‌محور و پویای کابینه‌ی دولت دوازدهم به ریاست شخصیت دانشمند و محبوب جناب آقای دکتر حسن روحانی به‌عنوان رییس جمهور منتخب ملت؛ از سوی دیگر بودیم که هم باید کار حرفه‌ای نمایندگان محترم را تحسین کرد و هم به کارنامه‌ی وزرای آگاه و متعهد افتخار کرد و به یکایک آنان تبریک گفته و البته برای جناب آقای دکتر بی‌طرف به‌عنوان مدیری باتجربه و متعهد در دیگر مسندهای خدمت آرزوی توفیق کرد.
وی گفت: همه‌ی ما آگاهیم که نظام اسلامي حاصل و ثمره خون شهيدان و دستاورد مبارزات خالصانه امت بوده است.
بازوند اظهار داشت: اين نظام اسلام‌مدار، مردم‌سالار، تحول‌خواه و رو به پيشرفت امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و هماهنگی در مسیر خدمت خالصانه و حل مشکلات مردم است . باشد که به مدد حضرت حق‌تعالی همه با هم در این مسیر مقدس قرار بگیریم.