نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به این که بی‌حجابی و برهنگی باعث از هم گسستگی زندگی خانواده می‌شود، بر لزوم اجرای فریضه امربه‌معروف تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل مهر، حجت‌الاسلا‌م‌و‌المسلمین سید احمد میرعمادی با اشاره به این که آرامش روحی در سایه حجاب و عفاف است، اظهار داشت: بی حجابی موجب تشویش روحیه افراد می شود.
وی با بیان این که فلسفه حجاب مسئله استحکام نظام خانواده است، زن و مردی که حجاب داشته باشند تمرکز شان روی خانواده خودشان است، تصریح کرد: علت آن که سن ازدواج بالا رفته نیز این است که آلودگی در جامعه وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: اگر زن و مرد بی حجاب باشند خانواده متلاشی می شود.
حجت‌الاسلا‌م‌و‌المسلمین میرعمادی با اشاره به این که بی حجابی و برهنگی باعث از هم گسستگی زندگی خانواده می شود، گفت: حجاب باعث هویت بخشیدن به زن است، بر اساس آیات خداوند متعال به سه گروه از انسان ها هویت داد، آن سه گروه بردبار، باحیا و پاکدامن هستند.
وی با بیان این که حجاب و عفاف موجب پاک‌دامنی جامعه است و صیانت از حریم خانواده در سایه حجاب و عفاف است، تصریح کرد: بعضی مواقع می‌بینیم که عده ای عمداً بی حجابی را رواج می دهند و با وضع بسیار نامناسبی در جامعه حاضر می‌شوند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر لزوم انجام فریضه امر به معروف در حوزه بی حجابی و بدحجابی‌، گفت: این دستور خداست و دستور خدا را نادیده نگیرید.