با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پل‌های هاشم زاده خرم‌آباد افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، با حضور "عبدالرضا رحمانی فضلی" پل‌های خیر ساز هاشم زاده در خرم‌آباد افتتاح شد.
برای ساخت این دو دهنه پل تک‌پایه در خرم‌آباد بر روی رودخانه خرم رود از سال 94 تاکنون 10 میلیارد تومان هزینه شده است
هزینه ساخت این پل را هاشم زاده پیمانکار آزادراه خرم‌آباد، پل زال تقبل کرده است.
افتتاح ۲ پل خیر ساز «هاشم زاده» در حالی صورت گرفت که این پل مدت‌ها است زیر ترافیک رفته و مردم بر روی آن تردد دارند.
 


راه‌سازی در حوزه زاگرس کار سختی است
بازوند در آیین بهره‌برداری از دو پل خیرساز که بر روی رودخانه خرم‌آباد احداث شده است با یادآوری اینکه راه‌سازی در حوزه زاگرس کار سختی است اظهار کرد: هاشم زاده، خیر پل‌ساز شهری، بیش از 120 میلیارد ریال برای ساخت پل به این شهر کمک کرده است.
وی همچنین گفت: رودخانه در هر شهری فرصتی برای شهروندان است اما در شهر خرم‌آباد رودخانه در زمان وقوع سیلاب‌ها، تهدیدی برای شهروندان است.
وی با بیان اینکه 6 پل موقت غیر کارشناسی در رودخانه شهر خرم‌آباد پیش از این احداث شده بود، گفت: این پل‌ها در هر سیلابی مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌کردند که در دولت تدبیر و امید برای رفع این مشکل، پل‌های جهادگران، شهید صارمی و امروز هم پل‌های هاشم زاده افتتاح شده است.
بازوند از وزیر کشور به دلیل توجه به استان لرستان در تمام حوزه‌ها تشکر کرد و گفت: این ششمین سفر وزیر کشور به لرستان است که از نزدیک در جریان روند اجرا و پیشرفت طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای استان قرار می‌گیرد.
شایان ذکر است عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در سفری یک‌روزه وارد استان لرستان شد که پس از مراسم استقبال در فرودگاه خرم‌آباد، افتتاح فاز اول گلخانه هیدروپونیک کشت و صنعت، افتتاح فاز اول گلخانه، جلسه شورای اداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی با محوریت ایجاد اشتغال و نقش فعالان بخش خصوصی و ... از برنامه‌های وزیر کشور در لرستان است.
 
 
لرستان از استان‌های موفق در کاهش نرخ بیکاری است
وزیر کشور گفت: لرستان از استان‌های موفق در کاهش نرخ بیکاری است
وزیر کشور گفت: آمارهای اعلام شده بهاره در خصوص کاهش نرخ بیکاری در کشور نشان می‌دهد که استان لرستان از استان‌های موفق در کاهش نرخ بیکاری بوده است.
عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران در فرودگاه خرم‌آباد اظهار کرد: آخرین آمارهای مربوط به اشتغال، نشان می‌دهد که در این استان تلاش ویژه‌ای برای کاهش بیکاری صورت گرفته است.
به گفته وی در سال 96 باید بتوان روند سرمایه‌گذاری در استان لرستان چه به‌صورت سرمایه‌گذاری‌های داخلی و جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی را موردتوجه قرار داد تا بتوان در رونق تولید و اشتغال در استان گام موثری برداشت.
وزیر کشور یادآور شد: سفر امروز وی به لرستان در ادامه سفرهای استانی و پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است. سفر وزیر کشور به لرستان یک‌روزه است و در این سفر علاوه بر افتتاح بزرگ‌ترین کشت گلخانه‌ای، چندین طرح عمرانی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. افتتاح فاز اول گلخانه دیناروند، افتتاح پل‌های هاشم زاده و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌هایی است که در جریان سفر یک‌روزه وزیر کشور به لرستان قرار دارد.


عکس: بهزاد سپهوند