امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: پرده حیا در جامعه دریده شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان این مطلب، افزود: متأسفانه حیا در جامعه در بحث ملاقات و برخورد با نامحرم، مجالس عروسی رعایت نمی‌شود و همه در عروسی محرم یکدیگر می‌شوند.
وی ادامه داد: بعضی افراد در صحبت‌هایشان از الفاظ رکیک استفاده می‌کنند و حیا در صحبت ندارند.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با بیان این که حیا در پوشش و لباس در منزل و خیابان بایستی رعایت شود، خاطرنشان ساخت: امروزه در خیابان‌ها برخی از زنان و دختران لباس‌های زننده می‌پوشند، این کار چه معنایی دارد؟ آیا نباید انسان حیا داشته باشد؟
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که برخی از کارمندان ادارات حیا را رعایت نمی‌کنند و پوشش مناسب ندارد، افزود: برخی از زنان و مردان کارمند طوری با یکدیگر برخورد می‌کنند که گویی زن و شوهر هستند!
وی با بیان این که بزرگ‌ترین خط فرهنگی در جامعه بی‌حیایی است، تصریح کرد: ما باید از خدا بترسیم و در رفتار، کلام و نگاه خود تقوا داشته باشیم.
امام‌جمعه خرم‌آباد با انتقاد از برخی از رسانه‌های استان که هیچ‌گونه مطلبی در خصوص شهیدان لرستانی هفتم تیرماه منتشر نکرده‌اند، اظهار داشت: رسانه‌ها، مطبوعات و آقایانی که در فضای مجازی از دورترین نقاط دنیا خبر منتشر می‌کنید، آیا امکان نداشت از 2 شهید لرستانی که در هفتم تیرماه به شهادت رسیدند، یاد می‌کردید؟
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی در ادامه از برگزاری مراسم هفتم تیر در خرم‌آباد انتقاد کرد و گفت: مسوولان در این خصوص باید برنامه‌ریزی درستی می‌کردند و باید مراسم باشکوهی برگزار می‌شد.

 مصطفی باقری/ یافته