استاندار لرستان گفت: یکی از پروژه‎هایی که قابلیت عملیاتی شدن را دارد ساماندهی رودخانه خرم‎آباد است که در صورت اجرایی شدن می‎تواند به یک فرصت تبدیل شود و شهر را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل کند.
به گزارش پایگاه خبری یافته،"هوشنگ بازوند" در جلسه ساماندهی رودخانه خرم‎آباد با بیان اینکه معتقدم اگر این پروژه اجرایی شود نقطه عطفی در توسعه شهری ایجاد کرده و به‌نوعی لذت زندگی را به مردم می‎بخشد، اضافه کرد: رودخانه شهر خرم‎آباد باید مانند زاینده‎رود در بطن زندگی مردم جریان یابد و منجر به ایجاد فرصت‎های جذب گردشگر شود.
وی با اشاره به پروژه ارائه شده ساماندهی رودخانه خرم‎آباد گفت: این طرح بسیار با ارزش است و درصورتی‌که عملیاتی شود می‎تواند شهر را زنده کند؛ برای همین یک ابر پروژه محسوب می‎شود.
استاندار لرستان ادامه داد: در اجرای این طرح ابهاماتی وجود دارد که باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد چرا که کمترین و بیشترین دبی رودخانه در آن لحاظ نشده است.
وی با بیان اینکه راهبردها به تنهایی مشکلی از ما حل نمی‎کند، گفت: در این طرح باید مشخص شود که تعیین تکلیف به چه صورتی است و چگونه انجام خواهد شد.
بازوند گفت: رودخانه خرم‎آباد دبی وحشی دارد و سازه‎هایی که در این طرح تعیین شده نمی‎تواند در برابر آن مقاومت کند برای همین باید مورد بازنگری قرار گیرد.