استاندار لرستان گفت: آئین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " هوشنگ بازوند" در نشست ستاد برگزاری آیین سالگرد امام خمینی که روز جاری برگزار شد، اظهار داشت: آئین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) چهاردهم خردادماه راس ساعت ۱۹ در محل مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این که سیره و راه حضرت امام خمینی " ره " به‌عنوان معمار؛ رهبر و مرجع انقلاب اسلامی و جهان تشیع و شخصیت سیاسی و دینی ایشان هیچ‌گاه در طول تاریخ رنگ خاموشی و فراموشی نخواهد گرفت، افزود: تمام توان خود را برای برگزاری آیین باشکوه سالگرد امام عزیز و بزرگمان بدون آنکه از بیت‌المال استفاده کنیم بکار خواهیم گرفت و از شرکت کنندگان در مراسم و مشتاقان آن حضرت به‌خوبی در افطاری معنوی و رمضانی پذیرایی خواهیم کرد.
وی با دعوت از عموم ملت قدرشناس و ولایتمدار لرستان برای شرکت باشکوه در آیین یاد شده، افزود: مدیران دستگاه‌ها برای ارائه تمام خدمات لازم به مردم پای‌کار بوده و وظایف محوله را انجام خواهند داد.
بازوند تاکید کرد: کمیته‌هایی مشخص با همکاری ادارات؛ بیت نماینده محترم ولی‌فقیه؛ سپاه استان؛ شورای هماهنگی تبلیغات و سایر دست‌اندرکاران کار برگزاری مراسم و پذیرایی از شرکت کنندگان را انجام خواهند داد.