عضو منتخب شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: دلالان، به شورای دوره پنجم هجوم آورده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، علی‌محمد صالحی‌نسب ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان این خبر اظهار داشت: چند روز پیش، تماس تلفنی به من برقرار شد و اشخاصی از من برای حضور در یک جلسه دعوت گرفتند، گفتم برای چه چیزی می‌خواهید من را دعوت کنید؟ گفتند برای آشنایی!

دست رد اعضای منتخب شورای‌شهر به سینه دلالان
وی افزود: این افراد می‌گفتند می‌خواهیم اعضای شورای شهر را با یکدیگر آشنا کنیم و با همه تماس گرفته‌ایم و فقط شما باقی‌مانده‌اید!
عضو منتخب شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با تأکید بر این که دست رد به سینه آن‌ها زدم، خاطرنشان ساخت: متوجه شدم این افراد دلال هستند و همان کسانی بودند که بعضی‌ها را به کیش و خارج از کشور بردند.
صالحی با بیان این که سال‌های باقی‌مانده عمرم را با این اعمال تخریب نمی‌کنم، تصریح کرد: یک سازمان خصوصی وابسته به شهرداری هم از ما برای افطار المومنین دعوت کرد و باز هم آن را رد کردیم و گفتیم اگر جلسه‌ای هست در ساعات اداری می‌توانید برگزار کنید.
مدیران ارشد استان، فقط می‌توانند همفکر باشند
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به استقلال شورای شهر، اظهار داشت: مدیران ارشد استان فقط می‌توانند همفکر شورا باشند و این بدین معنا نیست که با مدیران ارشد تعامل نخواهیم داشت بلکه از آن‌ها بهره لازم را خواهیم برد اما به‌شرط این ‌که بگذارند خودمان برای شهر تصمیم بگیریم.
قرارداد پروژه‌ برج‌های دوقلو می‌توانست نفع بیشتری داشته باشد
عضو منتخب شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه برج‌های دوقلوی کیو اشاره کرد و گفت: قرارداد این پروژه می‌توانست بیشتر از این به نفع شهرداری باشد نه اینکه شهرداری پروانه رایگان بدهد و فقط 25 درصد نفع ببرد.
صالحی با بیان این که سهم 25 درصد مرسوم نیست، افزود: در بدترین حالت این قرارداد باید 60 به 40 منعقد می‌شد.
مخالف شدید تخریب فضای‌سبز هستم
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار یافته در خصوص تخریب بعضی از فضاهای ورزشی و این که آیا شما با تخریب قسمتی از پارک معلم برای ایجاد ساختمان موافقید یا نه؟ اظهار داشت: مخالف 100 درصدی این کار و دیگر تخریب‌های فضاهای ورزشی و خصوصاً فضای سبز هستم.
عضو منتخب شورای اسلامی شهر خرم‌آباد افزود: معتقدم برای ایجاد فضای سبز نیاز به بودجه کلانی نیست چراکه اگر دستگاه‌ها با یکدیگر تعامل داشته باشند نه‌تنها مشکل فضای سبز نخواهیم داشت بلکه دیگر مشکلات شهری هم برطرف خواهد شد.
صالحی تصریح کرد: لازمه پیشرفت شهر خرم‌آباد، مدیریت درست است چراکه مدیریت صحیح است که باعث پیشرفت می‌شود.
وی همچنین گفت: اگر می‌بینید در شورای شهر تنش وجود دارد، شک نکنید منافع شخصی در کار بوده است.
پدیده انتخابات خرم‌آباد در مشهد است
عضو منتخب شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان اظهار داشت: طی چند روز اخیر جوسازی‌های گسترده است در خصوص نفر اول شورای شهر شده که چرا رستمی در جلسات منتخبین شورا حضور ندارد؟
صالحی ادامه داد: از فردای انتخابات سعی بر این داشتیم که با آقای رستمی تماس بگیریم و با ایشان ارتباط برقرار کنیم، شماره تلفن خواستیم ولی نزدیکان ایشان حاضر به دادن شماره تلفن نبودند!
وی با بیان این که اعتقادم این است که رأی مردم نافذ است و آقای رستمی مورد تائید مراجع ذیصلاح است، افزود: ایشان برای ما محترم است و حتماً از وجودش در شورای دوره پنجم بهره‌مند خواهیم شد.
عضو منتخب شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: برخلاف میل بعضی‌ها که نسبت به شغل ایشان واکنش‌هایی دارند اما ازنظر من شغل او ضعف نیست و شغلش هم برای ما قابل‌احترام است.
وی خاطرنشان ساخت: ایشان پدیده انتخابات شده است و نظر مردم این است که از وجود ایشان استفاده کنیم.
عضو منتخب شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان این که شایعاتی وجود داشت که ایشان مضروب شده است، افزود: این شایعات کذب بوده ولی بالاخره متوجه شدیم ایشان در سفر مشهد است و اواخر این هفته به خرم‌آباد بازمی‌گردد.
صالحی گفت: البته به ایشان انتقاد برادرانه داریم که حق بود تماس می‌گرفت و می‌گفت من مشکلی ندارم و در صحت و سلامت به سر می‌برم، ولی تا این لحظه نتوانسته‌ایم ارتباطی با ایشان برقرار کنیم.
 
مصطفی باقری/ یافته