استاندار لرستان بر رفع سریع مشکلات مسکن مهر شهرستان پل‌دختر تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" ظهر امروز در جلسه شورای مسکن که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: اینکه چگونه مجوزهای قانونی برای ساخت مسکن مردم در پل‌دختر در مسیر خطرناک سیل و ساخت مسکن چهار طبقه برای معلولین بدون آسانسور صادرشده و اینکه امروز باید هزینه و جبران آن صورت بگیرد؛ در تاریخ می‌ماند و برای همیشه مورد سؤال است.
وب افزود: راه و شهرسازی؛ شهرداری و تعاونی مسکن مهر با همکاری سایر دستگاه‌ها ظرف یک هفته طرح جدید مسیل و محوطه‌سازی را تحویل دهند.
استاندار لرستان بیان داشت: تعاونی مسکن فرهنگیان پل‌دختر با رعایت ضوابط قانونی کار خود را برای ساخت مسکن فرهنگیان در محل تعیین‌شده انجام دهد.
بازوند با تأکید بر این‌که مدیرکل مسکن شهرسازی باید مشکل شهرستان پل‌دختر را حل کند، گفت: در این جلسه مصوب می‌شود ظرف یک هفته طرح آماده‌سازی و مشکلات آن برطرف و یک کمیته‌ای با مسئولیت معاون امور عمرانی استانداری تشکیل شود.
وی تصریح کرد: هفته آینده شخصاً برای بازدید این منطقه می‌روم بانک نیز باید نسبت به پرداخت 10 میلیون تومان اقدام کند اگر این کار را نکند و با برخورد قانونی مواجه می‌شود.