شهردار خرم‌آباد اظهار داشت: پارک کوهستانی ۱۰ هکتاری در منطقه «مخمل کوه» خرم‌آباد احداث می‌شود
به گزارش پایگاه خبری یافته، “یحیی عیدی بیرانوند” صبح دوشنبه 14 فروردین ماه در جریان بازدید از آبشار ششم مخمل کوه اظهار داشت: با توجه عزم مدیریت شهری برای توجه بیشتر به مناطق کم برخوردار و همچنین شرایط خاص توپوگرافی و طبیعی منطقه مذکور تصمیم بر آن شد که یک پارک کوهستانی ۱۰ هکتاری در این محل تأسیس شود.
وی ادامه داد: یکی دیگر از امتیازات منطقه مذکور وجود چشمه‌های دائمی آب در این محل است و وجود این چشمه‌ها می‌تواند طراحی پارک را به سمت استفاده از طرح‌های مبتنی بر عنصر آب سوق دهد که از آن جمله می‌توان به احداث آبشارهای هنری در یک محیط مستعد کوهستانی و صخره‌ای، آب‌نما و بسیاری طرح‌های دیگر اشاره کرد.
شهردار خرم‌آباد تأکید کرد: ایجاد پارک‌های محله‌ای بزرگ و کوچک با تاکید بر استفاده از عنصر آب در اقصی نقاط شهر یکی از سیاست‌های شورای شهر و مدیریت شهری در دو سال گذشته بوده است گفت: در صورت ادامه این رویکرد به‌زودی شاهد سه برابر شدن سرانه فضای سبز خرم‌آباد خواهیم بود.
عیدی بیرانوند گفت: فضای سبز یکی از اساسی‌ترین عناصر شهرهای جدید است که برنامه ریزان و طراحان شهری به علت نقش آن در زیبایی شهر، پاکیزگی هوا، تلطیف روحیه و ارتقا سلامت شهروندان و جذب گردشگران تأکید ویژه‌ای بر ارتقا آن دارند.