فرماندار پلدختر گفت: کار خاصی برای محور گردشگری خرم‌آباد به این شهرستان انجام‌نشده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل از ایسنا؛ "نعمت‌الله دستیاری" گفت: لرستان از استان‌هایی است که دارای آثار باستانی زیادی بوده و شهرستان پلدختر نیز از این حیث شرایط خوبی دارد.
وی ادامه داد: پلدختر به پل‌های باستانی شناخته‌شده و پل‌های زیادی در این شهرستان وجود دارد که به لحاظ تاریخی و باستانی شرایط ویژه‌ای دارند.
وی در پاسخ به پرسشی که برای جاده خرم‌آباد– پلدختر به‌عنوان محور گردشگری چه‌کارهایی انجام‌شده است؟ گفت: مبلغ 150 میلیون تومان برای مطالعه گردشگری این محور مصوب شد که شنیدم این مبلغ حذف‌شده و کار خاصی انجام نگرفته است.
دستیاری تأکید کرد: از مسئولان استان انتظار دارم با توجه به اینکه این محور گردشگری می‌تواند نقش بسزایی در اقتصاد منطقه داشته باشد و چون موضوع رسانه‌ای و به مطالبه مردمی تبدیل‌شده است، این مبلغ تأمین اعتبار شود..
وی یادآور شد: استاندار برای اینکه لرستان به‌جای معبر، مقصد گردشگری شود، تلاش‌های زیادی کرده و می‌طلبد که چنین محورهای بکر و زیبایی نیز در بحث گردشگری به سرانجام برسد.
فرماندار پلدختر درباره آسفالت جاده خرم‌آباد- پلدختر نیز گفت: آسفالت این جاده مشکل دارد و چون جاده پرپیچ‌وخم است و آمار تصادفات بالایی دارد، انتظار داریم مسئولان راه و شهرسازی و راهداری نسبت به تعمیر، نگهداری و بازسازی این جاده همت کنند.