نماینده بروجرد و اشترینان اظهار داشت: سرپرست آموزش و پرورش استان مطالبه به حق مردم و فرهنگیان را از امروز به فردا و از این هفته به هفته بعد موکول می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، عباس گودرزی با انتشاری بیانیه‌ای اظهار داشت: اسنادی را منتشر خواهم کرد که به نفع خیلی‌ها نخواهد بود.
در این بیانیه که در کانال تلگرامی گودرزی منتشر شده، آمده است:
"از روزی که توسط مردم انتخاب شدم وعده دادم تعدادی از مدیران را که چوب‌خطشان پر شده و از ظرفیت‌های دستگاه دولتی جهت تبلیغات برای کاندیدای خاصی استفاده کرده‌اند باید ترک پست کنند، در حالی که اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه یک کشور است متأسفانه برخی از مدیران عملکردشان به اعتماد ملت آسیب می‌رساند.
از همان روزهای اول همواره اعلام نمودم هرکجا اجازه ندهند یا مانع ایجاد کنند موضوع را به مردم گزارش خواهم داد.
از همان روزهای اول، موضوع آموزش و پرورش بروجرد دنبال شد و در جلسات متعدد مطالبه مردم و فرهنگیان بروجرد به وزیر منتقل شد.
نهایتاً با پیگیری‌های متعدد جهت بررسی موضوع، تیم ویژه بازرسی به آموزش و پرورش بروجرد اعزام شد.
گزارش بازرسان، عیناً ادعای ما که همان مطالبه به‌حق مردم و فرهنگیان بود را تأيید نمود...
پس از گزارش بازرسان، وزارتخانه وعده داد تا ظرف یک ماه خواسته مردم عملی گردد، اما قبل از یک ماه مقرر، وزیر آموزش‌وپرورش برکنار شد و وزیر جدید آموزش‌وپرورش قول داد خواسته و مطالبه مردم را اجرایی نماید.
اما مدیرکل استان در این راستا اقدام مؤثری نمی‌نمود.
نهایتاً در نامه‌ای به وزیر، با ۸ امضاء (این‌جانب از بروجرد به‌اتفاق ۷ نماینده مردم دیگر شهرهای استان) خواستار برکناری مدیرکل آموزش‌وپرورش استان شدیم...
با موافقت وزیر، مدیرکل برکنار و سرپرست جدید اداره کل آموزش‌وپرورش منصوب شد.
متأسفانه حداقل دو ماه است که سرپرست آموزش‌وپرورش استان تحقق این مطالبه به‌حق مردم و فرهنگیان را از امروز به فردا و از این هفته‌به‌هفته بعد موکول می‌کند و با وقت‌کشی بر پیکره‌ی آموزش‌وپرورش آسیب مضاعف وارد می‌کند.
مطمئناً تغییر و تحول در آموزش و پرورش بروجرد خواسته به حقی است که در صورت عدم تحقق، هزینه‌های سنگینی را بر پیکره آموزش و پرورش وارد خواهد نمود...
سوال اینجاست؛
چرا وزارت آموزش و پرورش به گزارش بازرسان خود و اظهارات و تصمیمات اتخاذ شده خودشان عمل نمی‌کند؟!
آیا وزارتخانه‌ای که اسیر فشارهای سیاسی شود می‌تواند در رسالت بزرگ آموزش‌وپرورش موفق باشد؟
قطعاً در صورت فرصت سوزی‌های بیشتر وزارت آموزش‌وپرورش در جلوگیری از تحقق مطالبه جدی مردم و فرهنگیان بروجرد، اسنادی را منتشر خواهم کرد که به نفع خیلی‌ها نخواهد بود...
در صورت لزوم، گندم نماهای جوفروش را به مردم معرفی خواهم نمود."
والسلام-عباس گودرزی ۱۹ بهمن ۹۵