عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: درست نیست املاک شهرداری خرم‌آباد را حراج کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محسن اقبالی" شامگاه یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در رابطه با زیرگذر شهر خرم‌آباد گفت: استانداری لرستان قرار بود 30 درصد از مبلغ پروژه را پرداخت کند و این در حالی است که استانداری تاکنون یک ریال پرداخت نکرده است.
وی بیان کرد: درست نیست املاک شهرداری خرم‌آباد را حراج کنند و صرف پروژه‌ای کنند که هیچ‌گونه ضرورت طرحی نداشته است.
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بیان کرد: کارشناسان ارشد عمران و مهندسین آب شهر خرم‌آباد نظرشان بر این بود که در محل موردنظر هر چند هم ضرورت اجرای طرح نداشته باشد روگذر احداث شود.
وی عنوان کرد: بدون اینکه قراردادی صورت گیرد در روز اول مرحله کلنگ زنی زیرگذر بهارستان انجام شد و متأسفانه در حال حاضر راه دسترسی مردم آن منطقه قطع‌ شده است.
اقبالی تصریح کرد: 90 درصد از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در شمال شهر زندگی می‌کنند و ای‌کاش روزانه یک‌بار از آن مسیر تردد کنند تا وضعیت منطقه را مشاهده کنند.
وی همچنین افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی ترمینال حافظی و نزدیکی آن به مجموعه پل شاپوری می‌توان از آن به‌عنوان یک فرهنگسرا برای اهالی جنوب شهر استفاده نمود تا برای تأمین منابع مالی پروژه زیرگذر بهارستان به فروش گذاشته شود.