عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: توقف پروژه زیرگذر بهارستان هیچ توجیه ندارد.
رضا حاصلي عضو شوراي اسلامي شهر خرم‌آبادبه گزارش پایگاه خبری یافته، "رضا حاصلی" شامگاه یکشنبه ۱۷ بهمن ماه در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: پروژه زیرگذر بهارستان شهر خرم آباد جز کارهای ضروری و اولویت دار شهر نبود که به هرصورت به این وضعیت تبدیل شده و اکنون باعث آزار، اذیت و رنج افراد آن منطقه شده است.
وی با بیان اینکه مردم شهر نگران وضعیت موجود زیرگذر بهارستان هستند، افزود: ادامه ندادن این پروژه یک نقص بزرگ است و ادامه این روند نیز هیچ توجیه ندارد زیرا در واقع این پروژه کاریست که غیراصولی و غیر کارشناسی آغاز شده است.
این عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد بیان کرد: در این راستا شورای اسلامی شهر خرم اباد در یک وضعیت زمانی قرار گرفت که شاید برخلاف میل باطنی خود اعضا مصوبه مربوط به زیرگذر بهارستان را انجام دادند زیرا شهرداری توانایی مالی نداشت.
وی تصریح کرد: هنگامی که تمام بودجه شهرداری 140 میلیارد است و در کنار آن 200 میلیارد پروژه تعریف کنیم این امر مبنای بودجه بندی، فنی و محاسباتی ندارد.
حاصلی اظهار داشت: شهرداری بارها اعلام کرد من توان دارم و می توانم پروژه زیرگذر بهارستان را انجام دهم و این درحالی بود که ما مشکلات را پیش بینی میکردیم.