به پیشنهاد استاندار لرستان و تصویب وزیر کشور، اسد عبداللهی به عنوان فرماندار جدید خرم‌آباد منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرانجام پس از گذشته حدود 70 روز از انتصاب حبیب‌الله خجسته پور، فرماندار سابق خرم‌آباد به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، "اسد عبدالهی" به عنوان فرماندار خرم‌آباد انتخاب شد.
عبدالهي بین سال‌های ۸۰ تا ۸۴ (دولت دوم سیدمحمد خاتمی) فرماندار شهرستان کوهدشت بود و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و از 5 مرداد 93 تا کنون فرماندار شهرستان ازنا بود.
فرماندار جدید خرم‌آباد دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس جامعه‌شناسی است و عناوینی همچون مشاوری استاندار، دبیری شورای جوانان استان، مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استان، رئیس ستاد انتخابات استان و ... را در کارنامه دارد. تألیف بیشتر از ۲۰ کتاب و ۲۵ سال سابقه‌ی تدریس در مراکز علمی از اندوخته‌های اوست.
عبدالهی بیست و یکمین فرماندار مرکز است در بعد از انقلاب است.
جالب است بدانید که فرماندار لرستان در زمان پیروزی انقلاب «کاظم شهریاری احمدی »بود و بعد از وی «محمدحسین کیایی» در یکم فروردین‌ماه 1358 به‌عنوان فرماندار خرم‌آباد منصوب شده بود.
شایان ذکر است پیش از عبدالهی، حبیب‌الله خجسته‌پور از 8 اسفند 92 در جایگاه فرماندار خرم‌آباد فعالیت می‌کرد. پیش از خجسته پور نیز «مرتضی ولی پور» از 15 آبان ماه 90 تا 7 اسفند 92 فرماندار خرم‌آباد بود.
بنابراین گزارش، مراسم معارفه فرماندار جدید خرم‌آباد ساعت 20 روز جمعه پانزدهم بهمن‌ماه در سالن جلسات فرماندار برگزار خواهد شد.