استاندار لرستان گفت: وزارت نیرو در سال جاری توجه خاصی به لرستان داشته است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، هوشنگ بازوند صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تأکید بر لزوم توجه ویژه تمامی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای پروژه‌های تعیین‌شده؛ گفت: در سال 95 با احداث تنها 2 سد موافقت شد که یکی از این دو سد در استان لرستان بوده است و بیش از 70 درصد اعتبارات سدسازی در طول سال جاری افزایش‌یافته است که بابت این همکاری وزارت نیرو، از همراهی و مساعدت‌های مهندس چیت چیان تشکر می‌کنیم وزارت نیرو در این زمینه توجه ویژه‌ای به لرستان داشته است.
استاندار لرستان بیان کرد بسیاری از صنایعی که در این دوره احیاء شده‌اند، سال‌ها در رکود به سر می‌بردند. دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی با همکاری دستگاه‌ها موظف است برای بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه از پیشرفت‌های انجام‌شده و اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی و اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه، اقدامات لازم را انجام داده و گزارش نماید.
بازوند گفت؛ مهم‌ترین ابزار و وسیله جهش در تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است. دانشگاه‌ها از فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌هایی که موجب ارتقاء وضعیت اقتصادی استان با تکیه‌بر واحدهای دانش‌بنیان می‌شوند، به‌صورت ویژه حمایت کنند.
وی همچنین اظهار داشت در جلسه آتی اقتصاد مقاومتی، دانشگاه‌ها گزارش اقدامات در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان را ارائه نمایند.