سخنگوی لرستانی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: طرح زیان‌آور بودن شغل آتش‌نشانی در برنامه ششم توسعه به تصویب نمایندگان رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد خدا بخشی" امروز با حضور در سازمان آتش‌نشانی الیگودرز نسبت به شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو ادای احترام نمود و با تقدیر از تلاش آتشنشانان، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اشراف به سخت و زیان‌آور بودن شغل آتش‌نشانان طرح سخت و زیان‌آور بودن شغل این عزیزان را در برنامه ششم توسعه لحاظ نموده و کمیسیون تلفیق این برنامه هم بررسی و نمایندگان مجلس هم آن را مصوب نمودند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح هم اکنون به شورای نگهبان ارسال و منتظر تایید این شورا می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات آتش‌نشانان که مهم‌ترین آن‌ها طرح زیان‌آور بودن شغل است پیش از این مدنظر نمایندگان مجلس قرار داشته است افزود: با توجه به حساسیت موضوع و حق‌وحقوق این قشر زحمت‌کش گمان ‌نمی‌کنیم مشکلی برای تائید نهایی آن به وجود بیاید.
نماینده الیگودرز به شهردار پیشنهاد داد خیابانی بنام آتش‌نشان در الیگودرز نام‌گذاری شود.
در ادامه مراسم ادای احترام و اهدای دسته‌گل توسط فیروز ذلقی مدیر آموزش و پرورش، تعدادی از مسوولین، نیروهای ستادی آموزش‌وپرورش شهرستان الیگودرز، دانش آموزان مدارس نمونه پروین اعتصامی، حکیم نظامی و استعدادهای درخشان شهید بهشتی به یاد آتش‌نشانان شهید و قهرمان ساختمان پلاسکو در محل آتش‌نشانی شهرستان الیگودرز برگزار شد.