معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: وضعیت خدمات‌دهی مجتمع‌ها و جایگاه‌های سوخت استان در شأن مردم نیست.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمد اصلانی در جلسه بررسی وضعیت مجتمع‌ها و جایگاه‌های سوخت استان اظهار داشت: دستگاه‌های متولی باید برای سامان بخشیدن به این وضعیت چاره‌ای اساسی بیندیشند.
وی گفت: روزانه بیش از 25 هزار وسیله نقلیه از جاده اصلی خرم‌آباد - چالانچولان تردد می‌کنند که وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی این مراکز نسبت به سایر استان‌های کشور بسیار زشت و نازیباست.
معاون امور عمرانی استاندار لرستان تصریح کرد: متأسفانه در این‌گونه مراکز بین‌راهی استان، اتاق سرد و کوچکی را بدون پوشش مناسب و وسایل گرمایشی و سرمایشی و یا حتی موکتی مناسب در نظر گرفته‌اند که در شان و منزلت مردم مهمان‌نواز استان نیست.
اصلانی افزود: مگر هزینه یک گالن مایع دستشویی و یا شیرآلات مناسب برای این جایگاه‌ها چقدر هزینه دارد که این‌گونه از مسافران پذیرایی می‌کنند؟
وی با اشاره به نزدیکی ایام عید و سفرهای نوروزی مردم به استان گفت: شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی، تعزیرات حکومتی، راه مسکن و شهرسازی، سازمان اوقاف و امور خیریه و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان، قبل از آغاز سفرهای نوروزی باید با تشکیل گروهی، وضعیت مجتمع‌ها و جایگاه‌های سوخت استان را بررسی و چنانچه نکات یادشده را رعایت نکنند؛ مسائل را صورت‌جلسه تا در خصوص برخورد جدی و یا حتی تعطیلی آن‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شود.
منبع: خبرگزاری صداوسیما