معاون اجرایی رئیس جمهور در سفری یک‌روزه، به لرستان می‌آید.
به گزارش پایگاه خبری یافته، فردا سه‌شنبه هفتم دی‌ماه 95، "محمد شریعتمداری" معاون اجرایی رئیس‌جمهور در استان لرستان حضور خواهد یافت.
شرکت در شورای اداری استان لرستان و دیدار با بخش خصوصی از برنامه‌های سفر ایشان به لرستان است.
شریعتمداری در تاریخ پنجم شهریورماه سال 94 نیز به مناسبت هفته دولت به لرستان سفر کرد و در افتتاح چند پروژه از جمله مراسم کلنگ‌زنی هتل پارسیان خرم‌آباد حضور یافت.
 قابل ذكر است محمد شريعتمداري متولد 1339 در تهران و فرزند حاج نورالدين شريعتمداري مي‌باشد. وي جانشین رئیس‌جمهور ایران در شورای عالی ایرانیان، شورای عالی فضایی و شورای استاندارد و تحقیقات صنعتی است. او در آغاز کار دولت یازدهم حسن روحانی، 20 روز سرپرست وزارت ورزش و جوانان و در دولت اول و دوم سید محمد خاتمی وزیر بازرگانی بوده ‌است. در 16 مهر 1392، حسن روحانی رئیس‌جمهور، طی حکمی شریعتمداری را به معاونت اجرایی رئیس‌جمهور منصوب کرد.
وي پس از استخدام در جهاد، در خرم‌آباد با خانم "لوايي" ازدواج كرد. پدر همسر وي كه فرهنگي و اصالتاً اهل خمين بود، سال‌ها قبل به خرم‌آباد مهاجرت كرد و با خانم صارمي از اهالي خرم‌آباد ازدواج نمود و اين‌جا ساكن شد. حاصل ازدواج محمد شريعتمداري و همسرش خانم لوايي 4 فرزند (يك پسر و 3 دختر) است كه همگي ازدواج كرده‌اند.