معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: اقدامات دولت موجب ایجاد امید در دل مردم شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته ،سید سعید شاهرخی درخصوص عملکرد دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: در سال پایانی دوره اول دولت تدبیر و امید بخش عمده‌ای از شعارها و اهداف مد نظر دولت محقق شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان با تاکید به اینکه دولت درخصوص عهد و پیمان بسته شده با مردم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ادامه داد: دولت کار خود را با شعار صداقت و شفافیت در شرایط سخت آغاز و اهداف بزرگی را ترسیم کرد که امروز شاهد تحقق آن‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه در آغاز دولت روحانی در کشور شاهد واگرایی شدیدی بوده‌ایم، گفت: نرخ بالای تورم همراه با رکود شرایط را برای کار دولت سخت در داخل کشور سخت کرده بود.
این مسوؤل اضافه کرد: در خارج کشور استکبار جهانی اجماع برای علیه نظام برحق جمهوری اسلامی ایران را ایجاد کرده بود که این اجماع ناشی از سیاست‌های هشت سال قبل از دولت تدبیر و امید بوده است که موجب سختی شروع کار این دولت شده بود.
شاهرخی با اشاره به برنامه‌های جدی دولت در خصوص سیاست‌های خارجی و داخلی افزود: دولت در بحث سیاست خارجی پرونده هسته‌ای را که تبدیل به پرونده جهانی شده بود را با به اثبات رساندن حقانیت جمهوری اسلامی، رسمیت شناخته شدن حقوق هسته‌ای ایران، به ثمر رساند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان برجام را با همه مشکلات و موانع موجود و همچنین تنش‌زدایی در دنیا از ویژگی‌های ارزشمند دولت در عرصه خارجی دانست.
وی با اشاره به سیاست‌های دولت در عرصه داخلی گفت: با عقلانیت و اقتداری که دولت دنبال کرده است همگرایی، همدلی و هماهنگی میان ارکان مختلف نظام، آحاد جامعه و گروه‌های مختلف سیاسی ایجاد شد.
این مسوؤل یادآور شد: هماهنگی میان همه ارکان نظام بستری برای توجه به موضوع اصلی دولت وعده داده شده به مردم یعنی توجه به معیشت مردم، اشتغال و ساماندهی وضعیت اقتصاد کشور ایجاد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان افزود: بعد از استقرار دولت روحانی در لرستان نیز گام‌ها جدی در راستای معیشت و ایجاد اشتغال برداشته شده است و استان لرستان در کشور حرف‌های زیادی در این زمینه برای گفتن دارد.
شاهرخی با اشاره به احیای مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد گفت: دولت در رابطه با پروژه‌هایی منتقل شده از نسل‌ها در استان کارهای فوق‌العاده اثربخشی انجام گرفته شد که چنین اقداماتی باعث ایجاد امید هرچه بیشتر مردم شد.
وی در پایان با تاکید به اینکه روی کار آمدن دولت تدبیر و امید باعث ایجاد یک رویکرد جدید در کشور شد، تصریح کرد: این امید باید حفظ شود و هر روز نیز افزایش یابد.
منبع:فارس