مراسم درگذشت فروزان مرادوند دانشجوی ایلامی در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، با حضور جامعه دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه لرستان مجلس ترحیمی به مناسبت درگذشت دانشجوی ایلامی «فروزان مرادوند» عصر امروز سه‌شنبه 18 آبان در مسجد دانشگاه لرستان برگزار گردید.
در بخش‌های از این مراسم «خسرو عزیزی» رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی» مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سخنرانی کردند.
سپس مادر «نسرین محمدی» دختر دانشجوی اصفهانی حادثه‌دیده در جریان سیلاب خرم‌آباد، از مرد جوانی که جان دخترش را نجات داده بود، تشکر کرد.
قرائت دعای شفا جهت این دختر دانشجو از بخش‌های بعدی مراسم بود.
در پایان حاضرین با اهداء شاخه گل به مزار شهدای گمنام دانشگاه به نیابت از «فروزان مرادوند»، یاد و خاطره او را گرامی داشتند.
همچنین عصر امروز گروهی از خانواده‌های لرستانی با حضور در خیایان شورا (محل وقوع حادثه) هزاران شاخه گل را به روح این دانشجو تقدیم کردند.
شایان ذکر است در جریان سیلاب عصر گذشته خرم‌آباد یک دختر دانشجوی اهل ایلام به نام فروزان مرادوند (دانشجوی رشته زیست‌شناسی) جان خود را از دست داد و نسرین محمدی (دانشجوی رشته شهر شناسی) نیز در بیمارستان بستری شد.
 
پیام تسلیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور اعلامیه‌ای درگذشت دانشجوی دانشگاه لرستان را در جریان سیلاب اخیر این استان تسلیت گفت.
در ابتدای این اطلاعیه آمده است: خبر فقدان دردناک خانم «فروزان مرادوند» دانشجوی کارشناسی دانشگاه لرستان غباری از اندوه و تأسف و تأثر را بر سپهر دانشگاهی کشور نشاند.
همچنین در این اطلاعیه بیان شد: این ضایعه اسفناک را به خانواده محترم آن مرحومه، استادان، دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه لرستان، به خصوص دوستان و همکلاسان داغدار و جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال، برای آن مرحومه که در عنفوان جوانی به دیدار خدا رفت، رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده عزیز از دست داده، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.